Charming Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Jeg bestilte min iPhone i forgårs kveld, og den fikk jeg kl 13.30 idag levert. Lynraskt! 1 Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 DHL kom på døra. Nydelig Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Hepp, da fikk jeg leveringsinfo fra Netcom for min svært mandige Rose gold 6s+ 128 GB. Forventet levering på tirsdag. . . det blir nok en lang arbeidsdag, kjenner jeg meg selv rett Lenke til kommentar
atwater Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Om noen skulle trenge en iPhone 6S 64GB Rosegold fra Telenor, så kan førstemann bruke denne linken: https://nettbutikk.telenor.no/reservasjon?product=14841.TELENOR&guid=b9d7dc56-f0b1-4ae8-b51a-c0e090cc4f48 Varer til i morgen ca kl 14:25 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Supert at folk legger ut linker de har til overs! Dessverre skal jeg ha Plus, så får vente videre Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Har bestillingslink til iPhone 6s 64gb stellargrå, noen som vil ha? PM. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Hva er poenget med slike bestillingslinker? De fleste modeller er jo på lager på apple.no Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Sparer 1-2000 om du binder deg, feks til et abonnement du allerede bruker uansett (Nonstop XL i mitt tilfelle). Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Fikk nettopp bestillingslink til en grå iPhone 6s plus 64GB hos Djuice. PM om du er interessert. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Hva er poenget med slike bestillingslinker? De fleste modeller er jo på lager på apple.no Lukter også litt "referrer" av slikt Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Fikk nettopp bestillingslink til en grå iPhone 6s plus 64GB hos Djuice. PM om du er interessert.Fikk to bestillingslinker på den samme i dag, så tydelig at de har fått en del på lager Brukte den ene selv, så jeg også har en til overs. Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Fikk nettopp bestillingslink til en grå iPhone 6s plus 64GB hos Djuice. PM om du er interessert.Fikk to bestillingslinker på den samme i dag, så tydelig at de har fått en del på lager Brukte den ene selv, så jeg også har en til overs. Jeg vil bare si at jeg fikk også bestillingslink, bestilte telefonen. Fikk beskjed fra kundeservice at den var på lager. Da jeg snakket mednettbutikken 4 dager senere, viste det seg at den ikke var på lager og hadde ubekreftet leveringstid. Bare obs at det er mulig den ikke er på lager enda, håpe det da dette er noen uker siden nå ? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Hmm, rart. Hvor lenge måtte du vente på din da? Fikk bestillingslink kl 1400 i går og bestilte 1445, så håper jeg får av det partiet som kom inn i går. Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Hmm, rart. Hvor lenge måtte du vente på din da? Fikk bestillingslink kl 1400 i går og bestilte 1445, så håper jeg får av det partiet som kom inn i går. Jeg hadde lagt av rose gold 64, hadde fått bestillingslink og bestilte gjennom den. Snakket med dem mandag, de hadde aldri fått inn parti når linken var sendt ut, og hadde ingen partier i sikte. De hadde kun ubekreftede, og kunne gå uker før de fikk inn første parti sa de. Jeg avbestilte da og kjøpte hos Apple. Men grå har de heldigvis hatt inne, usikker str da. Håperdu er heldig. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Skjønner, kjedelig med slike kontrabeskjeder. Fikk leveringsbekreftelse på min nå med sporingsnr, så da er den vel her om et par dager Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Jeg droppet å bestille meg iPhone denne gangen. Har allerede en iPhone 6 som er så god som ny, og dessuten synes jeg 8.500 kr for 64 GB versjonen er helt hårreisende pris. Betalte 6.500 for min iPhone 6 64 GB under et år siden. Må innrømme at jeg elsker iPhone, men denne gangen ble det ikke noe kjøp for meg. Hvis de skal koste like mye i fremtiden anser jeg det som svært sannsynlig at jeg bytter merke etter å ha hatt iPhone helt siden første utgaven. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Jeg droppet å bestille meg iPhone denne gangen. Har allerede en iPhone 6 som er så god som ny, og dessuten synes jeg 8.500 kr for 64 GB versjonen er helt hårreisende pris. Betalte 6.500 for min iPhone 6 64 GB under et år siden. Må innrømme at jeg elsker iPhone, men denne gangen ble det ikke noe kjøp for meg. Hvis de skal koste like mye i fremtiden anser jeg det som svært sannsynlig at jeg bytter merke etter å ha hatt iPhone helt siden første utgaven. Det er heller ingen stor grunn til å bytte mellom naboårganger. Ofte er det ikke så mye som skjer for hver generasjon, men å vente et par-tre generasjoner gir gode opplevelser ved byttene. Prisen på iPhone er omtrent den samme som for de andre toppmodellene, og prisen i dollar er uforandret fra de foregående generasjonene så at vi er i Norge opplever en høyere pris er omtrent utelukkende på grunn av valutaen. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Mens jeg generelt er enig med dere to over her - vil jeg gjerne legge til som tidligere eier av iPhone 6, at iPhone 6s som jeg har nå, er betydelig forbedret på flere nivåer. Jeg skjønner folk som ikke vil bytte hvert år, men denne gangen synes jeg s-versjonen hadde mye å by på. Merker veldig godt at det er dobbelt med ram, jeg har bedre batterilevetid enn tidligere og den er betydelig mer snappy. 3D Touch og det som hører med er kult, men ikke like stor grad en grunn til å bytte. My two cents. Det er jo så klart opp til enhver. 1 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 (endret) Fikk sendingsbekreftelse fra Djuice i går med sporingsnr, men det virker fortsatt ikke. Vil det si at mobilen kanskje ikke er på lager enda likevel? Edit: Der kom det opp at den er på vei Endret 3. november 2015 av 2bb1 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 ... men denne gangen synes jeg s-versjonen hadde mye å by på. Merker veldig godt at det er dobbelt med ram, jeg har bedre batterilevetid enn tidligere og den er betydelig mer snappy. 3D Touch og det som hører med er kult, men ikke like stor grad en grunn til å bytte. My two cents. Det er jo så klart opp til enhver. Enig. Denne s-versjonen er veldig bra. Nå kom jeg fra 5s, så hoppet opp er merkbart...:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå