Gå til innhold

Hjelp til kjøp av ny gaming stasjonær pc

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg trenger hjelp til å bygge en helt grei gaming stasjonær pc. Budsjettet ligger på 6000-7500kr med operativsystem hvis noen vet en måte jeg kan få windows på maskinen uten å kjøpe det. Maskinen trenger ikke å være den aller beste siden jeg spiller kun CS-GO og andre diverse spill, så det er ikke vits å gå over 7500kr. Jo billigere jo bedre for meg, så lenger den funker bra nok når jeg spiller. Jeg vil helst at dere finner delene til maskinen på billige butikker. Ikke bare Komplett. Tusen takk på forhånd :))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du skjerm, tastatur, mus og headset?

Har du noen preferanser mhp fysisk størrelse?

Skal du overklokke?

Vedr windows kan du forsøke deg på el-retur containere: Finn en laptop med Win7 klisterlapp på så kan du mest sansynlig bruke denne. Fant nettopp to av disse selv og oppgraderte dem til win10. :)

Lenke til kommentar

OS kan du skaffe her https://www.reddit.com/r/microsoftsoftwareswap/

jeg vet ikke om det er lovlig (ser sånn ut) eller sjansen på at det er legit eller ikke så ikke skyld på meg hvis du skal ha problemer men hvis du skal gå for det så koster det c.a 20 dollar for w7 og 25 for w10. da laster du ned offisielle windows fra windows sidene også får du kode tilsendt etter avtalt betalingmetode med selger

Endret av svenal34
Lenke til kommentar

Vedr windows kan du forsøke deg på el-retur containere: Finn en laptop med Win7 klisterlapp på så kan du mest sansynlig bruke denne. Fant nettopp to av disse selv og oppgraderte dem til win10. :)

det der er så genius men jeg hadde ikke tørt å rote i søpla :p

Lenke til kommentar

Har du skjerm, tastatur, mus og headset?

Har du noen preferanser mhp fysisk størrelse?

Skal du overklokke?

Jeg har alt jeg trenger. Det er bare en god maskin jeg mangler:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...