Chosiso Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 er 3200 noe bra telefon? dewn har jo kamera,fargeskjerm,lommelykt og radio.! noen som har prøvd den Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 .....og 1mb minne.... altfor lite mine ellers en kjempe telefon (iallefall på papiret) et annet minus er utseende, ikke særlig vakker telefon syns nå jeg. men hvis du ikke har tenkt til å lagre flere enn ca to bilder på mobilen så går det greit Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 .....og 1mb minne....altfor lite mine ellers en kjempe telefon (iallefall på papiret) et annet minus er utseende, ikke særlig vakker telefon syns nå jeg. men hvis du ikke har tenkt til å lagre flere enn ca to bilder på mobilen så går det greit Den har 1mb minne til bilder og java spill, og det er helt greit for meg. Telefonboken og sms meldinger blir lagret på et annet minne så vidt jeg vet. Stereo radio gjør mer enn opp for minnet synes nå jeg. Husk at bildene ikke tar så veldig mye per stk. På min 3650 tok bildene ca. 40kb på høyeste kvalitet, og det var i 640x480 oppløsning. La oss si at bildene tatt med nokia 3200 tar ca 20kb per stk. og da får man plass til 50 bilder på 1mb. Designet liker jeg faktisk veldig godt, og jeg er veldig fristet til å kjøpe den. Er det ingen som har erfaringer med den enda? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 helt grei telefon som ikke stikker særlig ut på noen områder.. mye for pengene men minnet er helt klart i det minste laget,,,, Lenke til kommentar
Rayden Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Du kan finne en test av telefonen på DinTelefon.net. Bla litt nedover eller søk for å finne testen. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 det virker litt som en 6610 med kamera og nye taster. og så har de "glemt" å utvide minnet. kjente på tastene, og synes det virket som om det kom til å bli vasnkelig å skrive sms,, men det er jo et tøft deign!! Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Kunne ikke klart meg med 1mb minne, mobilen min ( m55, 1,87mb) er nå stappfull med java-spill, poly-toner og bilder, hvis jeg skulle ha et kamera i tilleg og skulle lagret bildene på mobilen måtte den hatt i alle fall 3-4 mb for at det skulle være noe interrsant for meg :nice: Mitt tips: bruk noen ekstra hundrelapper og kjøp deg en t610, den har 2mb minne (som forsåvidt er altfor lite det og, men det er iallefall dobbelt så mye som 3200) Du kan fort angre på at du ikke kjøpte en mob. med mer enn 1 mb........ Endret 13. november 2003 av siemens:-) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Hadde den hatt bedre minne og en slik plastikfølelse så har jeg kjøpt den,men jeg skal ha meg en N-gage jeg ,trenger ikke kamera.Tar heller å kjøper med et digital kamera Endret 13. november 2003 av Zemeckis Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 du mener kanskje: ....og ikke slik plastikkfølelse... eller hva zemeckis? *grin* Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 du mener kanskje: ....og ikke slik plastikkfølelse...eller hva zemeckis? *grin* Jeg mener en slik plastikkfølelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå