sinnaelgen Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 jeg stusser lit på det med prisen på nye mobil modeller . denne er ikke noe unntak Hvis hensikten er ha en dings man kan ringe med , hvorfor i all verden kreves det da at den skal utstyres som en komplett pc ? ( jeg regner jo med at det er derfor at de koster så mye som de gjør ) jeg kan forstå et god del ønsker å ha pcen med seg i lomma , men det virker likevel som at kravet er at alle skal ha slike pcer Derfor lurerer jeg på hvorfor det er slik Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Moto X Style/Pure er mer for pengene, med andre ord. JajaBare at du kan glemme oppdateringer etter at Lenovo tok over. 2014 mobilene har de allerede droppet software support for. De har sparket det meste av teamet som lagde software. Men så er vel ikke LG akkurat kjent for å være de kjappeste heller, om du i det hele tatt får noen update. LG G3 fikk Lollipop før en del av Nexus devicene i fjor, selv LG G2 er på Lollipop for tiden. Som nevnt over her har ikke LG ansvaret for software-utrulling på Nexus devicer. Ja, jeg vet, jeg sa aldri noe om at de skulle oppdatere nexus enhetene, men før så var ihvertfall LG helt forjævlige, mulig de har endret seg, en gang i tiden var de treigere enn samsung også så joda, det sier litt. Lenke til kommentar
Doge Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 (endret) De var først ute med Lollipop rett etter Nexus på toppmodellen LG G3. Jeg er mer spent på tilbehørene til begge Nexus telefonene Endret 12. oktober 2015 av Ryoki Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYdNbk55zt Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 (endret) jeg stusser lit på det med prisen på nye mobil modeller . denne er ikke noe unntak Hvis hensikten er ha en dings man kan ringe med , hvorfor i all verden kreves det da at den skal utstyres som en komplett pc ? ( jeg regner jo med at det er derfor at de koster så mye som de gjør ) jeg kan forstå et god del ønsker å ha pcen med seg i lomma , men det virker likevel som at kravet er at alle skal ha slike pcer Derfor lurerer jeg på hvorfor det er slik Her, kjøp i vei: http://boingboing.net/2015/02/23/help-me-pick-a-dumbphone.html Flott batteritid på alle sammen! EDIT: Gjort det enda enklere her: http://www.prisjakt.no/category.php?k=103#rparams=b=s238802786 Endret 13. oktober 2015 av Slettet-lYdNbk55zt 3 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 jeg stusser lit på det med prisen på nye mobil modeller . denne er ikke noe unntak Hvis hensikten er ha en dings man kan ringe med , hvorfor i all verden kreves det da at den skal utstyres som en komplett pc ? ( jeg regner jo med at det er derfor at de koster så mye som de gjør ) jeg kan forstå et god del ønsker å ha pcen med seg i lomma , men det virker likevel som at kravet er at alle skal ha slike pcer Derfor lurerer jeg på hvorfor det er slik Lenge siden du har vært på Elkjøp etc? Det finnes telefoner som ikke er smarte ja. Hadde behov for en i jobbsammenheng for et års tid siden. 79,- på elkjøp uten abb. De har sikkert på expert clasohlson og jula og... Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Moto X Style/Pure er mer for pengene, med andre ord. JajaBare at du kan glemme oppdateringer etter at Lenovo tok over. 2014 mobilene har de allerede droppet software support for. De har sparket det meste av teamet som lagde software. Men så er vel ikke LG akkurat kjent for å være de kjappeste heller, om du i det hele tatt får noen update. LG G3 fikk Lollipop før en del av Nexus devicene i fjor, selv LG G2 er på Lollipop for tiden. Som nevnt over her har ikke LG ansvaret for software-utrulling på Nexus devicer. ehhh.. nei. LG G3 fekk lollipopp i januar. Nexus fekk 5.0 på haustparten 2014. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Google og LGs Nexus-mobil 5X blir 30 prosent dyrere i Norge enn i USA. Er ikke alt minst 30% dyrere i Norge enn i USA? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Moto X Style/Pure er mer for pengene, med andre ord. JajaBare at du kan glemme oppdateringer etter at Lenovo tok over. 2014 mobilene har de allerede droppet software support for. De har sparket det meste av teamet som lagde software. Hmmm... https://motorola-global-en-roe.custhelp.com/app/software-upgrade-news/g_id/1995 Såvidt jeg vet kom Moto G 2nd gen i 2014. Og det er i tillegg en råbillig telefon. Likevel får den Android 6. Edit: Og min Moto G (1st gen, 2013) ble oppdatert til Android 5.1 for en måned eller to siden. Endret 13. oktober 2015 av endrebjo Lenke til kommentar
khf Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Moto E 2015 er knapt 7 måneder gammel, men får ikke oppgradering til marshmallow. Dette til tross for at telefonen ble markedsført med at det ville være software oppdateringer i overskuelig fremtid. http://www.androidpolice.com/2015/10/02/wtf-motorola-marketed-the-moto-e-2015-on-promise-of-updates-is-now-apparently-ending-them-after-219-days/ Lenke til kommentar
LMH Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Kjøpte min Nexus 5 16GB for 3500 etter 500 kr rabatt ved lansering, så dette verkar jo helt greit. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 jeg stusser lit på det med prisen på nye mobil modeller . denne er ikke noe unntak Hvis hensikten er ha en dings man kan ringe med , hvorfor i all verden kreves det da at den skal utstyres som en komplett pc ? ( jeg regner jo med at det er derfor at de koster så mye som de gjør ) jeg kan forstå et god del ønsker å ha pcen med seg i lomma , men det virker likevel som at kravet er at alle skal ha slike pcer Derfor lurerer jeg på hvorfor det er slik Lenge siden du har vært på Elkjøp etc? Det finnes telefoner som ikke er smarte ja. Hadde behov for en i jobbsammenheng for et års tid siden. 79,- på elkjøp uten abb. De har sikkert på expert clasohlson og jula og... problemet er jo at ingen i praktisk er interessert i selge slik telefoner. en pris 79 kr høre dog ikke riktig ut pr i dag her jeg en telefon som fungere for meg men jeg reager nå likevel på man ikke skal vite om enkle telefoner i de få stilfellene er de hjelpemidler ( spesielle men enkle telefoner ) for de som har hverdagslig problemer med vanlige telefoner Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 jeg stusser lit på det med prisen på nye mobil modeller . denne er ikke noe unntak Hvis hensikten er ha en dings man kan ringe med , hvorfor i all verden kreves det da at den skal utstyres som en komplett pc ? ( jeg regner jo med at det er derfor at de koster så mye som de gjør ) jeg kan forstå et god del ønsker å ha pcen med seg i lomma , men det virker likevel som at kravet er at alle skal ha slike pcer Derfor lurerer jeg på hvorfor det er slik Lenge siden du har vært på Elkjøp etc? Det finnes telefoner som ikke er smarte ja. Hadde behov for en i jobbsammenheng for et års tid siden. 79,- på elkjøp uten abb. De har sikkert på expert clasohlson og jula og... problemet er jo at ingen i praktisk er interessert i selge slik telefoner.en pris 79 kr høre dog ikke riktig ut pr i dag her jeg en telefon som fungere for meg men jeg reager nå likevel på man ikke skal vite om enkle telefoner i de få stilfellene er de hjelpemidler ( spesielle men enkle telefoner ) for de som har hverdagslig problemer med vanlige telefoner Ingen er i praksis interesserte i å kjøpe dem heller? Pris: https://prisguiden.no/produkt/samsung-gt-e1200-167058#anchor-price-follow På tilbud har faktisk Lefdal hatt den til 29,- http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/E1200RBLACK/samsung-e1200-mobiltelefon-sort?scid=Pricecomparison2988 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Hei. Er i usa, og kan kjøpe 5x 32gb for 3280kr, noe som er noe under norsk pris. Men dette er H790, mens den som selges i norge er H791. Vil 4g fungere helt fint i Norge og resten av europa? Ser US versjonen lister 4g bånd 3 og 7 som vi bruker her, så bør jo gå bra. Noen med erfaring? Lenke til kommentar
madmats Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Hei. Er i usa, og kan kjøpe 5x 32gb for 3280kr, noe som er noe under norsk pris. Men dette er H790, mens den som selges i norge er H791. Vil 4g fungere helt fint i Norge og resten av europa? Ser US versjonen lister 4g bånd 3 og 7 som vi bruker her, så bør jo gå bra. Noen med erfaring? Da går du glipp av bånd 20, altså 800Mhz. Det er den frekvensen som er best på innendørsdekning. Men sikkert lenge til operatørene støtter nexus på VoLTE uansett. 800mhz til datatrafikk er jo heller ikke å kimse av pga rekkevidden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg