Gå til innhold

687 0g 188 = IMG_4598

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om utgangspunktet er det samme i begge bildene. Slik jeg jeg ser det blir det to forskjellige uttrykk og opplevelse i bildene.

Kunstnerisk (selv om du kanskje ikke liker det uttrykket om dine bilder) uttrykk blir resultatet av din kreative etterbehandling. Meget godt sluttresultat med V1 som min favoritt.

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar

Vet ikke om utgangspunktet er det samme i begge bildene. Slik jeg jeg ser det blir det to forskjellige uttrykk og opplevelse i bildene.

Kunstnerisk (selv om du kanskje ikke liker det uttrykket om dine bilder) uttrykk blir resultatet av din kreative etterbehandling. Meget godt sluttresultat med V1 som min favoritt.

Vennlig hilsen Ragnar

Egentlig er vel utgangspunktet det samme. V1 ble til ved en feiltagelse på et bilde. Hadde glemt å merke den brede ramma før radial blur så da tok jeg vare på dette og jobba videre med originalen etter å ha gått et trinn tilbake igjen. Fant fram V1 her senere og gjorde den ferdig. V2 har V1 her som utgangspunkt og ble lekt fram som det siste før jeg fant køya i går kveld. Da uten nisje og ramme.

Hvis du synes noen av mine bilder fremstår som kunst så kall det hva du vil. Jeg anser meg ikke som kunstner - bare en pensjonist som leker i ps og har stor glede av det.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Her er det noen som stikker snuten frem....

Kreativt, fargerikt og severdig fra en pensjonist som bare leker seg i PS.

Du kan jo leke litt med tanken om at pensjonen er din kunstnerlønn.....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott og fargerikt med en suggerende og hyptnotisk ståleeffekt .

For meg ser det ut som et fuglehode hvor en under eksponeringen har zoomet lynraskt (v1) . Denne blir også min favoritt.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...