aleckjo Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Tuddal Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Av en eller annen grunn føler jeg at himmelen stjeler veldig nye oppmerksomhet her så den flotte dybdefølelsen i terrenget blir borte. Derfor foreslår jeg en beskjæring under den horisontale linja rett over fjellet for da senker du betrakters blikk og det mørke fjellet drar blikket innover i bildet slik malere har brukt mørkt og sort i århundrer for å skape dybde i maleriene sine. Kanskje kunne du t.om. lyst opp landskapet noe for å få fram mer detaljer. Ellers fint utsnitt og komp. Roar Lenke til kommentar
aleckjo Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Takk for fin kommentar. Ny versjon lastet opp nå. Alexander Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Som Roar skriver så dras blikket nedover når det kuttes i himmel. På den annen side er det såpass mye liv i skyene der at noen av disse også burde være med for helhetens skyld. Foreslår derfor en gylden middelvei med kutt like nedenunder den mørke skydotten der oppe midt på bildet. Men smaken er jo forskjellig. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
aleckjo Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Som Roar skriver så dras blikket nedover når det kuttes i himmel. På den annen side er det såpass mye liv i skyene der at noen av disse også burde være med for helhetens skyld. Foreslår derfor en gylden middelvei med kutt like nedenunder den mørke skydotten der oppe midt på bildet. Men smaken er jo forskjellig. Vennlig hilsen Ragnar Takk for kommentar. Må si meg enig med deg. Får se om ikke jeg slenger ut enda en versjon. Mvh Alexander Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg