Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fjerne Passord

Anbefalte innlegg

Eg har satt opp et trådløst nettverk med 2 trådløse kort og eg har 2 maskiner den ene kjører win98se og den andre win2000. win2000 maskinen kommer inn på den maskinen så kjører win98se men maskinen så kjører win98se kommer ikkje inn på win2000 maskinen begrunn av at den krever passord eg har jo ikkje satt opp noe passord :mad: vordan disable kreving av passord! eller endre det!

Noen Så vet svar!

:shrug:

OBS: Pcen som kjører win2000 har opprettet passord helt automatisk!

eg har prøvd adminstrator passorde nytter ikkje!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var borte i samme problemet for en tid tilbake. Maskinen hadde på et eller annet mystisk vis opprettet et passord på nettverket... Det hele endte med at jeg måtte reinstallere operativsystemet, og da fungerte alt igjen. Værre enn X-files :roll:

Tror ikke det finnes noen måte å disable på, da hadde vel mye av meninga vært borte....

Endret av liebermannXCR
Lenke til kommentar
Den egentlige måten å gjøre det på er å enable at gjeste kontoen skal kunne brukes som bruker for å logge på nettverksshares.. Dette gjøres i Security Policy eller.no hvis jeg ikke husker helt feil fra mien windows dager

Guest kontoen kan som standard gjøre dette i NT4/W2K/XP, med mindre du fjerne guest fra de som kan koble seg til maskinen interaktivt (Logon interactively).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...