Mr_Pingvin666 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Noen som hvet hvor jeg kan laste ned ferdig lakte fames til min hjemmeside?? Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Umm.. Skal ærlig innrømme at jeg ikke helt skjønte hva du mente.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Prøv å søk på ["free templates" +frames] elns(uten klammene) i google elns Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Første bud for en god hjemmeside, hold deg unna frames! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Første bud for en god hjemmeside, hold deg unna frames! Men husk å bruke iFrames! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Noen som hvet hvor jeg kan laste ned ferdig lakte fames til min hjemmeside?? Vel, hva slags ferdiglagde vil du ha da? Det koster ikke all verden å sette opp noe... Edit: Mener selvf. ikke penger men tid! Endret 13. november 2003 av PiRANhA Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Ligg unna frames!! Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hvis du tilfeldigvis skulle ha dreamweaver ligger det en del framessets der... når du åpner et nytt dokument. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Noen som hvet hvor jeg kan laste ned ferdig lakte fames til min hjemmeside?? mener du templates kanskje? en ferdig mal til hjemmesiden? hvor det bare er å sette inn den teksten du vil ha, uten å lage noe som helst av koder og det grafiske selv? da er det templates. og hvis det er tilfellet er det bare å søke på (free templates). hvis det er frames du skal ha tak i må jeg innrømme at jeg ikke helt forstod spørsmålet? Lenke til kommentar
dms Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Første bud for en god hjemmeside, hold deg unna frames! Men husk å bruke iFrames! Iframes/frames er nøyaktig samme driten når det gjelder argumenter mot bruk av disse. Nevner i farta xss (cross site scripting), søkemotorproblemet og sucky navigering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå