Thomas Stensland Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 fuggel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Flott fluktbilde i fint lys med god skarphet som gir gode farger og detaljer i fjærdrakta. Etter 17 vintre i Goa i India kjenner jeg fuglefaunaen der bedre enn i Norge så arten får jeg overlate til andre. Han Leif Olsson har nok peiling. Men en vadefugl er det nok sikkert. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Flott fluktbilde i fint lys med god skarphet som gir gode farger og detaljer i fjærdrakta. Etter 17 vintre i Goa i India kjenner jeg fuglefaunaen der bedre enn i Norge så arten får jeg overlate til andre. Han Leif Olsson har nok peiling. Men en vadefugl er det nok sikkert. Roar Enig med Roar om flott fluktbilde. Fuglen er en storspove. Hilsen Leif ? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Meget godt "overfra"-bilde av fuglen ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Det er ikke ofte å se bilder som dette hvor fuglen er tatt oven i fra. Meget godt fanget. Fine farger og en god skarphet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg