kjellst Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Atlanterhavsveien Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Flott igjen Kjellst:-) likte perspektivet/kompen og du har fått frem en fin varm farge. Får assosiasjoner til de gangene jeg har kjørt utover Lofoten i midnattsol, og det er ikke få:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Flott bilde av Storseisundbrua. Litt for mye himmel kanskje? Jeg hadde nok tatt et kjempejafs av den, men det er meg det.. Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2015 Takker, kan sei meg enig i et himmeljafs.. la ut v2 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Kanskje litt mye av det "krøllete" skylaget som trekker oppmerksomheten vekk fra veien slik at man mister mye av dybdefølelsen i bildet. jeg scrollet opp og dekket til så mye at kanten på skylaget som danner en diagonal gikk ut på øvre ramme kanskje så mye som 3 cm. fra høyre hjørne sett i V1. Antagelig ville jeg tatt så mye som 3 cm. nede også. Kan jo også nevne at jeg scrollet ned og dekket så mye at jeg fikk en hvit linje ut på venstre kortside og en ut på nedre langside hvilket nok øker spenningen noe. Det er nå en gang slik at vi har lett for å ta med for mye i bildene våre og mister de mulighetene som finnes der. Nå har jeg gitt noe tips så kan du jo prøve deg fram. Nevner bare at beskjæringen oppe og største beskjæring nede vil gi et panoramaformat som jeg tror vil kle motivet. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Flott bilde av parti ved Atlanterhavsveien (det mest fotograferte parti), her i en litt annen utgave. Kreativt og flott. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Takk takk Ja finns nok mange muligheter for kutting her Roar, blir ikke helt enig med meg selv. Får gruble litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg