Ragnar Skj Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hytteweekend på gammeldags vis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Flotte bilder med masse herlig nostalgi. Det kunne vært både utfordrene og artig og prøve en sånn boform....en dag eller to Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hei Ragnar! Mykje visdom og fornuft i desse orda. Ser det på same måte. Flott serie med god tekst. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Flott fortelling, både i bilder og tekst. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Veldig god dokumentasjon, synes jeg! (Skulle nesten tro det var hytta mi du skrev om, Ragnar. Vel, jeg har strøm ihvertfall, men verken TV eller internett (men mobildekning). Og du verden så godt der er å komme dit og melde seg litt ut samfunnet for noen dager!). Vel, det ble en parantes dette. Bildene dine var absolutt gode og severdige! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Godt å melde seg litt ut fra alt innimellom, helt enig med deg! av bildene likte jeg av en eller annen merkelig grun V5 best Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Fin og nostalgisk billedserie , velger meg v2 . Serien fører oss nostalgisk bakover i tid. For langt tilbake for meg da sveivegrammofonen var erstattet av de elektriske utgavene og med kulørte singler med Elvis & co. Mvh Alec Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Et nydelig sted. Flott videre fortelling til oss andre som ikke har det. Jeg kunne godt bodd her, akkurat passe størrelse. Liker godt hele samlinga du har med her. mvh Ibn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Ikke mange slike igjen tror jeg. Vi hadde det slik på hytta vi leide på en gård ved Øyern i min oppvekst så jeg vet hva du snakker om. Grammofonen var antagelig enda eldre enn den du viser her. Vi hadde visst bare to plater så vidt jeg husker. Huska du å legge igjen mobilen hjemme før du dro??? Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Flotte bilder med masse herlig nostalgi. Det kunne vært både utfordrene og artig og prøve en sånn boform....en dag eller to Mvh. Rolf Takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Hei Ragnar! Mykje visdom og fornuft i desse orda. Ser det på same måte. Flott serie med god tekst. Hei og takk for din gode kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Flott fortelling, både i bilder og tekst. Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Veldig god dokumentasjon, synes jeg! (Skulle nesten tro det var hytta mi du skrev om, Ragnar. Vel, jeg har strøm ihvertfall, men verken TV eller internett (men mobildekning). Og du verden så godt der er å komme dit og melde seg litt ut samfunnet for noen dager!). Vel, det ble en parantes dette. Bildene dine var absolutt gode og severdige! Mvh Fredrik Hei Fredrik og takk for din hyggelige kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Godt å melde seg litt ut fra alt innimellom, helt enig med deg! av bildene likte jeg av en eller annen merkelig grun V5 best Trenger denne type avkobling fra tid til annen. Takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Fin og nostalgisk billedserie , velger meg v2 . Serien fører oss nostalgisk bakover i tid. For langt tilbake for meg da sveivegrammofonen var erstattet av de elektriske utgavene og med kulørte singler med Elvis & co. Mvh Alec Lenge siden jeg har sett sveivegrammofon, koselig gjensyn. Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Et nydelig sted. Flott videre fortelling til oss andre som ikke har det. Jeg kunne godt bodd her, akkurat passe størrelse. Liker godt hele samlinga du har med her. mvh Ibn Takk for fin kommentar Ingvald ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Ikke mange slike igjen tror jeg. Vi hadde det slik på hytta vi leide på en gård ved Øyern i min oppvekst så jeg vet hva du snakker om. Grammofonen var antagelig enda eldre enn den du viser her. Vi hadde visst bare to plater så vidt jeg husker. Huska du å legge igjen mobilen hjemme før du dro??? Roar Der tok du meg gitt. "Glemte" å la mob.telefonen ligge igjen hjemme! Takk for en koselig kommentar til bildeserien. Skj Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Fine bilder Ragnar. Fikk dere igang grammofonen? Artig å se slikt. -Frode Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 Fine bilder Ragnar. Fikk dere igang grammofonen? Artig å se slikt. -Frode Jada, stålstift - og gamle 78 plater ble spilt av. Ikke stereo lyd akkurat, men nostalgistemning til tusen. Takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg