TST Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 En dag tidligere enn ventet kommer den spillbare demoen av V-Rally 3 for PC. Demoen gir deg sjansen til å prøve ut rallysimulatoren på Witchurch-banen I England med en Peugeot 206 2.0L. Les artikkelen her Lenke til kommentar
darker Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 aiaiai så skuffa.. Trodde v-rally kunne bli litt kult, men... gameplayer er utrolig dårlig. bilen beveger seg på en måte som tilhører noe man så for 5-6 år siden... helt utrolig dårlig. eneste positive er at demoen er såpass liten Lenke til kommentar
pinnemannen Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg har fullversjonen og spillet virker utrolig dårlig.. Det mest frustrerende er at jeg ikke finner ut av hvordan jeg får spilt med gamepaden min. Etter endel leting gjennom de rotete menyene fant jeg controller setup, men det eneste jeg kunne gjøre her var å redefinere hvilke taster på tastaturet man skulle bruke. Det mest utrolige med dette er at jeg kan bruke gamepaden til å bla i menyene med, men ikke styre bilen.. Er det noen som har funnet ut av dette? Hvis det har noen betydning er det en Wingman Cordless Rumblepad jeg bruker. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Prøvde demoe nå nettopp,og jeg må si at jeg er skuffet.Grafikken er ganske bra men resten av spillet sug jo,dårlig styring og ufattelig dårlig gameplay.Trudde det skulle være bra jeg da.Likte de to andre v-rally spillene bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg