Rolf Kristensen Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Ugang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hei Kristensen Dette ble et stilig og morsamt bilde med god beskrivelse som xtra + Hilsen Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Oppussing av gammelt lagerbygg. Dekorativt, og godt gjengitt av deg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Skal si det kvikket opp lagerbygningen. Dyktig artist bak dette. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Kule bilder begge to...eller alle tre for å si det sånn. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Bra stykke arbeid innenfor sjangeren dette her . Opplever selv at jeg beveger mer fra mot til mer for , når kvalitet og innhold er bra nok. Grå murvegger er ikke bare å leve med. flott Mvh Ibn Lenke til kommentar
HSP Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Utrolig stilig. Godt fotografert, men den store kunsten er det jo Cantwo som står for. Veldig bra at du oppgir opphavsmann, det synes jeg det er mange som slurver med når de avfotograferer annen kunst her inne. Henning Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Trodde først det var'n kaptein Sabeltann, men nærmere øyensyn forteller meg at det er Capt'n Hook. Kanskje kunne du snudd rekkefølgen, men det har vel ingen betydning. Hørte sist jeg var på Lilleborgbanen i min barndoms gate at det i Drammen finnes en vegg på 150 meter som er fritt fram for graffiti. En gutt som holdt på med sine spraybokser og ikke var redd for å bli med på bilder fortalte det. V1 er den mest fortellende hva detaljer angår, men V2 med sin komposisjon er kanskje den som gir fotografisk mest. Kanskje kunne du la det grønne ende ute i bildekant på høyresiden? Tror det blir renere og roligere. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Mange hjertelige takk til dere alle sammen for de positive tilbakemeldingene ! Til Roar: Den veggen du nevner er på baksiden av dette lageret Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg