Ferrariboy Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hei! Jeg aktiverte sånn gratis prøveperiode på skype, sånn at jeg kan ringe hvor jeg vil i hele verden i 1 måned gratis. Jeg bestemte meg får å teste ut denne og tulleringte til McDonalds i Los Angeles i USA, og hun dama der sa at hun fikk opp nummeret mitt der, og at hun skulle ringte "the cops". Jeg bare lurer på om det kan skje noe i og med at jeg er på andre siden av jorden? Hun visste jo ikke at jeg ringte fra Norge. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Skal ikke se bort fra att SWAT dukker opp på døra di. 7 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Jeg må være litt kjip mot alle andre her og si at det ikke kommer til å bli noen konsekvenser. Det er en tom trussel for å skremme slike pøbelunger til å slutte å sløse bort andre sine ressurser. Det kan derimot bli konsekvenser om du fortsetter. Ringer du noen og får de til å bli så redd eller trakassert at de anmelder saken så kan du glemme drømmen din om å gå på amerikansk high school, eller reise på ferie i USA for den saks skyld. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hvordan vet du at TS har en drøm om å gå på amerikansk high school? 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Fordi jeg liker å skape en oversikt over brukere vi har her på forumet, både for å kunne gjøre jobben min som veileder, og for å kunne trekke frem slike poenger som jeg gjorde i innlegget over. Alternativt svar: Fordi jeg stalker folk på forumet. 4 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Jeg velger å gå for det alternative svaret, høres mye bedre ut Vel, så lenge du ikke gjør det IRL så er det vel greit Da har du laget en oversikt over meg også regner jeg med Der kan det ikke stå mye bra... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 (endret) Har ikke mer tilgang til dine innlegg enn det andre brukere har, så er ingen "storebror ser deg". Er heller "forumstaben kjenner deg igjen". TS: Du kan lese litt om lovene her om du vil vite hva du roter deg opp i https://en.wikipedia.org/wiki/Prank_call#Legal_issues Jeg tror du kan sove godt for nå ihvertfall, men holde deg borte fra flere tulleringinger. Endret 11. oktober 2015 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Ringte selv til USA en del med kompiser og bestilte pizza når jeg var noen år yngre. Bare å fortsette, tomme trusler 2 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 (endret) Hva har denne tråden med Historie å gjøre? Burde vell flyttes til Juss. Edit: Takk Til TS: Ikke bøllring det er bare dumt men du blir nok ikke straffet juridisk for det nei. Men er irriterende å bli bøllringt når man bare prøver å gjøre jobben sin. Endret 17. oktober 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå