Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

aknearr

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei jeg har nå i 3 år vært plaget med kviser. Det har aldri vært noe alvorlig, kun moderat. Jeg går nå på en sånn der isotentrin/accuante kur eller hva det en nå heter. 

Det jeg merker er at kvisene ikke er hovedproblemene men arrene.

Etter endt kur, har noen, noe tips om hvordan jeg kan få fjernet arrene?

Anonymous poster hash: 51d0b...c2e
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nettbutikker tror jeg: swissclinic.no/no/artiklar/hud/index.html

Prisen ligger mellom 1000-2000.

Det er en liten rull med mange tynne nåler som føres over huden for å stimulere og øke tilveksten av nye kollagenfibre i huden.

Som sagt har jeg ikke forsøkt den selv, men den er veldig populær og har vunnet priser. Samme greie som de bruker i profesjonelle salonger.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nettbutikker tror jeg: swissclinic.no/no/artiklar/hud/index.html

Prisen ligger mellom 1000-2000.

Det er en liten rull med mange tynne nåler som føres over huden for å stimulere og øke tilveksten av nye kollagenfibre i huden.

Som sagt har jeg ikke forsøkt den selv, men den er veldig populær og har vunnet priser. Samme greie som de bruker i profesjonelle salonger.

det høres jo sykt bra ut!!

men ossen kan den fjerne arrene, burde den ikke isåfall fjerne det øverste laget med hud?

Anonymous poster hash: 51d0b...c2e

Lenke til kommentar

Når akne går vekk ligger det igjen dype sprekker som ser ut som arr. Kollagenproduksjon er nødvendig for å forbrede utseende på disse. Det kreves behandling over land tid for å eliminere arrene helt. Og man kan jo ikke garantere at alle arrene forsvinner helt eller blir delvis usynlig. Det spørs vel på hvor mye du har.

Har du dype eller "overfladisk" arr? Det har vist mye å si tror jeg. Dype arr krever kombinasjonsbehandling, mens overfladiske arr kan forsvinne helt ved bruk av dermaroller. Men jeg skal ikke være for skråsikker. Kommer bare med tips her.

Google dermaroller results acne scars. Der kan du se noen resultater.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...