Red Frostraven Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 (endret) Det er ikke snakk om noen ripe som kunne vært forårsaket av kjøring; det er noen som har ripet i et ujevnt spiralmønster midt på bakdøren mens den stod parkert på en parkeringsplass.Spørsmålet er åpenbart..:Finnes det rettferdighet i verden, eller risikerer vi nå å måtte betale for andre menneskers vandalisme? Endret 11. oktober 2015 av Red Frostraven Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Verden er urettferdig, du har en forsikring som dekker slikt... Alternativt kan du få vandalene til å betale om du finner ut hvem det er. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hentet min bil på verksted for et par dager siden, min egenandel og mine penger brukt. Samme som på din bil, bare var der etter en liten parkering. Ikke bruke forsikringen var uaktuelt for meg, kosta 56.000 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hentet min bil på verksted for et par dager siden, min egenandel og mine penger brukt. Samme som på din bil, bare var der etter en liten parkering. Ikke bruke forsikringen var uaktuelt for meg, kosta 56.000 Satan så surt, hvor skjedde dette? Og hvilken type skade? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Dette er det kjipe med ny bil Lenke til kommentar
War Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Siden bilen er sånn 10.000 dyrere en normal bil, så parkerer jeg langt unna alle andre på kjøpesenter. Det samme tenker de som kjører med henger, og dermed ble jeg fortalt av folk på stedet at en bil med henger som ikke klarte å rygge traff min bil med hengeren. Ble ripe i sidedøra, stolpen mellom sidedøra og bakdora, bakdøra og ramma rundt bakhjulet og felgen fikk skader, dog små /lakk/riper. Kjøpesenter i trondheim. De hadde gått ut for å se, sett på grillen min og så stukket av i en fei Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Keen på å si hvilket? City Syd? Lenke til kommentar
War Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Saupstad, på city syd parkerer jeg så langt bort at jeg må ta taxi til butikken, der bulkes det vel 50 ganger daglig. Det er en slik bil , bare i svart Magnet for vandalisme , folk blir sinna bare de ser audi 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Saupstad holder jeg meg unna, litt mye mørkhudete der. Jævla fin bil da, folk er misunnelig og tåler ikke at andre har noe bedre enn dem. Respekten folk har for andres eiendeler er så skremmende lav at det er helt sjokkerende. Skulle tatt noen jævler på fersken og fått med noen bolere og trua de litt, tipper de ville pissa i buksa. Verste er vel de stressa mødrene som farter fra butikk til butikk midt på dagen og stresser rundt med unger osv, det bulkes over en lav sko og de bryr seg ikke engang. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 (endret) haha ja er dessverre bundet til området pga prosjekter Har selv sittet i bilen (en annen bil jeg har) mens en mor slenger opp døra så min bil rister, de gadd ikke se på bilen min eller meg , bare brydde seg midt bak. Jeg gikk ut og sparket i døra dems, satte meg i min og dro (edit: ikke krav maga-spark, bare symbolsk) Endret 11. oktober 2015 av War 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 haha ja er dessverre bundet til området pga prosjekter Har selv sittet i bilen (en annen bil jeg har) mens en mor slenger opp døra så min bil rister, de gadd ikke se på bilen min eller meg , bare brydde seg midt bak. Jeg gikk ut og sparket i døra dems, satte meg i min og dro (edit: ikke krav maga-spark, bare symbolsk) Deilig bil, i hvert fall 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Siden bilen er sånn 10.000 dyrere en normal bil, så parkerer jeg langt unna alle andre på kjøpesenter. Det samme tenker de som kjører med henger, og dermed ble jeg fortalt av folk på stedet at en bil med henger som ikke klarte å rygge traff min bil med hengeren. Ble ripe i sidedøra, stolpen mellom sidedøra og bakdora, bakdøra og ramma rundt bakhjulet og felgen fikk skader, dog små /lakk/riper. Kjøpesenter i trondheim. De hadde gått ut for å se, sett på grillen min og så stukket av i en fei Var det noen som observerte alt dette og fortalte deg det, uten å ta skiltnr?! Lenke til kommentar
War Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Ja , dessverre spiste de 200m unna. Vil ha kamera, men strøm er i armlenet og hvor skal kabel gå.. over her? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Er det ikke en sikringsboks i dashen en plass du kan hente strøm? Lenke til kommentar
War Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Skal lete, visste ikke at det var v6 før jeg vaska under panser, så ikke så bilfreak. Tight å legge kabel pent Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Tipper det er en sikringsboks nede på venstresiden av rattet under det lille roterommet (om du har det?) Har sett enkelte som strekker kabelen under trekket på A-stolpen. Så og si usynlig installasjon. Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Skal lete, visste ikke at det var v6 før jeg vaska under panser, så ikke så bilfreak. Tight å legge kabel pent Når jeg trakk kabel til mikrofon og strømuttak i vindu(til gps) kneppet jeg av dekslene og koblet på på undersiden av sigarettenner, trakk under sete og lister/deksel v/dør, opp bak lister i A-stolpe og ut. Det blir ganske ryddig, som regel kan man "dytte" kabelen inn i en del sprekker. Dersom du ikke vil klippe/koble noe, foreslår jeg at du kjøper en sigarettenner-forlenger, setter denne i tenneren til baksetet(regner med du bruker den sjeldnere), går under matter og forsete til langs fører-dør, opp mellom vegg/dør og dash, og rundt mellom dash og rute til dit du vil ha det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå