erlber Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg vil gjerne fjernstyre lyset i stuen vha en fjernkontroll.... Noen lure ideer? Lenke til kommentar
christt Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Du kan jo se på Waveman opplegget fra Clas Ohlson. Lenke til kommentar
snole Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) 32-8667 på Clas Ohlson. "Touch-dimmer med "fjernstyring" for glødepærer og jernkjernetransformator. Tenn, slukk og juster lyset ved å berøre platen med fingeren, eller styr den med fjernkontrollen som du bruker til TV, video. Minne for siste lysnivå. Automatisk slukking etter 12 timer. I nærværs-simulering. 230V/40-400W." Endret 13. november 2003 av snole Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg har en slik touch dimmer fra clas ohlson. Bare tull............ Man må være jordet!? for at den skal fungere, altså går man på sokkelesten så funker den greit.. går man med sko eller sitter i en sofa så fungerer den ikke. Waveman har jeg prøvd også... ;-) Er meget fornøyd, fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå