Jorgens Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Jeg har satt meg inn i dette verket av Freud, men jeg kunne trengt litt hjelp, hovedpoengene her vil jeg gjerne drøfte med en tredjepart for å få litt ulike synspunkter på banen. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Hva mener du er hovedpoengene? Ganske diffust å spørre om å drøfte noe når du ikke sier litt mer konkret hva det er du vil drøfte. AtW Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 (endret) .. Endret 15. oktober 2015 av Dufen Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 (endret) Jeg har satt meg inn i dette verket av Freud, men jeg kunne trengt litt hjelp, hovedpoengene her vil jeg gjerne drøfte med en tredjepart for å få litt ulike synspunkter på banen. Skal du diskutere noe? Jeg antar at du mener Sigmund Freud og at denne har forfattet en bok eller et verk av noe slag med tittelen "Ubehaget i kulturen". Det kunne du gjerne ha opplyst om, samt årstall for utgivelse og annen triviell informasjon. Eller kanskje du kun ønsker diskusjon med de som kan alt fra før? Endret 14. oktober 2015 av Abigor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå