Labelle Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 (endret) Hei, Har vært trofast mot Samsung sine Galaxy modeller siden de ble lansert. Min første smarttelefon ble en S2. så S3 noen år etter. Brukt å kjøpe de på tilbud da nyere modeller har kommet. Min S3 er nå ganske slitt og gammel. Batteriet er blitt sikkelig svakt og trenger derfor en ny telefon. Ser elkjop kjører kampanje på S6. Men syntes i utgangspunktet prisen er veldig stiv da nye telefoner ikke har så mye mere forventet levetid etter 1 år. Telefonen brukes hovedsaklig til Snap,facebook, mail, musikk og litt video. Syntes de blinkene led diodene samsung har hatt har vært svært nyttig. Flere telefoner som har slikt? Syns størrelsen på nåværende telefon er bra.Tenker en pris på 2-4000,- Endret 11. oktober 2015 av Labelle Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Telefoner har mer enn 1 år som forventet levetid. Kommer jo helt ann på hvordan man behandler telefonen også. Telefoner kjøpt i Norge har 5 års reklamasjon, som betyr at produktet er ment for å leve en god stund. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Jeg vil råde deg til å vente til black friday I slutten av november om du har mulighet. Gode tilbud da... 1 Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2015 Jeg vil råde deg til å vente til black friday I slutten av november om du har mulighet. Gode tilbud da... Takk da gjør jeg det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå