Gå til innhold

Etterlatt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Ble veldig spesielt dette, med utslagene av din kreativitet og lekelyst.

Stilig perspektiv og fargetoner.

Var vel slike vi ble trillet i når vi var små....for ca 100+ år siden......

Lenke til kommentar

Ble veldig spesielt dette, med utslagene av din kreativitet og lekelyst.

Stilig perspektiv og fargetoner.

Var vel slike vi ble trillet i når vi var små....for ca 100+ år siden......

Hyggelig å bli møtt i min foto-villskap ;-)

Ja den er vel ikke dagens GTI-modell med joggehjul og speedometer ;-) Tenker på hvem det var som ble vist frem i denne doningen... Fornemmer et visst snobberi her... ;-)

Lenke til kommentar

Ett artig motiv og spennende bruk av lyset. Savner kanskje litt info om bildet.

Mvh. Rolf

Heh, ja... men det kan du jo få ;-) Jeg er ikke særlig teknisk av meg, så det går mye på automatikk - både når det gjelder innstilling og blits... I etterkant er det jobba en del med opprydding her. Var ikke fullt så "forlatt" som det ser ut til ;-) Så da er det børstet og klonet og lagt på diverse effekter fra gratisprogrammer jeg bruker ;-) Så særlig gjennomtenkt er vel feil å si at det er... Heller et resultat av engasjert lek ;-)

Spør gjerne hvis det er noe spesifikt du lurer på!

Lenke til kommentar

Mvh. Rolf

Heh, ja... men det kan du jo få ;-) Jeg er ikke særlig teknisk av meg, så det går mye på automatikk - både når det gjelder innstilling og blits... I etterkant er det jobba en del med opprydding her. Var ikke fullt så "forlatt" som det ser ut til ;-) Så da er det børstet og klonet og lagt på diverse effekter fra gratisprogrammer jeg bruker ;-) Så særlig gjennomtenkt er vel feil å si at det er... Heller et resultat av engasjert lek ;-)

Hei og takk for svar ! Er bildet tatt i ett museum eller en utstilling av noe slag ?

Lenke til kommentar

Mvh. Rolf

Hei og takk for svar ! Er bildet tatt i ett museum eller en utstilling av noe slag ?

Utstilling i Union's gamle lokaler i Skotfoss ;-)

Lenke til kommentar

Den der er nok eldre enn den jeg ble kjørt i rundt ute på landet. Ei vogn mor mi kalte høyfjellscadilac. Jeg har sett bilder av den.

Den hvite doninga her kommer jo godt fram. men tanken slår meg at kanskje kunne du lysna litt likevel.

men der er det vel gubbene Smaken og Baken som begynner å blande seg inn.

Kanskje kunne doninga vært plassert ørlite mer mot venstre - men pytt pytt.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...