GroKoDilla Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Etterlatt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Flott bilete Gro! Likar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Er nok ei lita stund siden denne ble brukt, ja. Flott bilde og flott etterbehandling. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Ble veldig spesielt dette, med utslagene av din kreativitet og lekelyst. Stilig perspektiv og fargetoner. Var vel slike vi ble trillet i når vi var små....for ca 100+ år siden...... Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Ett artig motiv og spennende bruk av lyset. Savner kanskje litt info om bildet. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2015 Flott bilete Gro! Likar Hyggelig ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2015 Ble veldig spesielt dette, med utslagene av din kreativitet og lekelyst. Stilig perspektiv og fargetoner. Var vel slike vi ble trillet i når vi var små....for ca 100+ år siden...... Hyggelig å bli møtt i min foto-villskap ;-) Ja den er vel ikke dagens GTI-modell med joggehjul og speedometer ;-) Tenker på hvem det var som ble vist frem i denne doningen... Fornemmer et visst snobberi her... ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2015 Er nok ei lita stund siden denne ble brukt, ja. Flott bilde og flott etterbehandling. mvh Fredrik Takk for fin tilbakemelding, Fredrik! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2015 Ett artig motiv og spennende bruk av lyset. Savner kanskje litt info om bildet. Mvh. Rolf Heh, ja... men det kan du jo få ;-) Jeg er ikke særlig teknisk av meg, så det går mye på automatikk - både når det gjelder innstilling og blits... I etterkant er det jobba en del med opprydding her. Var ikke fullt så "forlatt" som det ser ut til ;-) Så da er det børstet og klonet og lagt på diverse effekter fra gratisprogrammer jeg bruker ;-) Så særlig gjennomtenkt er vel feil å si at det er... Heller et resultat av engasjert lek ;-) Spør gjerne hvis det er noe spesifikt du lurer på! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Ett artig motiv og spennende bruk av lyset. Savner kanskje litt info om bildet. Mvh. Rolf Heh, ja... men det kan du jo få ;-) Jeg er ikke særlig teknisk av meg, så det går mye på automatikk - både når det gjelder innstilling og blits... I etterkant er det jobba en del med opprydding her. Var ikke fullt så "forlatt" som det ser ut til ;-) Så da er det børstet og klonet og lagt på diverse effekter fra gratisprogrammer jeg bruker ;-) Så særlig gjennomtenkt er vel feil å si at det er... Heller et resultat av engasjert lek ;-)Spør gjerne hvis det er noe spesifikt du lurer på! Hei og takk for svar ! Er bildet tatt i ett museum eller en utstilling av noe slag ? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Nice picture Gro Best regards Leif Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2015 Ett artig motiv og spennende bruk av lyset. Savner kanskje litt info om bildet. Mvh. Rolf Heh, ja... men det kan du jo få ;-) Jeg er ikke særlig teknisk av meg, så det går mye på automatikk - både når det gjelder innstilling og blits... I etterkant er det jobba en del med opprydding her. Var ikke fullt så "forlatt" som det ser ut til ;-) Så da er det børstet og klonet og lagt på diverse effekter fra gratisprogrammer jeg bruker ;-) Så særlig gjennomtenkt er vel feil å si at det er... Heller et resultat av engasjert lek ;-)Spør gjerne hvis det er noe spesifikt du lurer på! Hei og takk for svar ! Er bildet tatt i ett museum eller en utstilling av noe slag ? Utstilling i Union's gamle lokaler i Skotfoss ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2015 Nice picture Gro Best regards Leif Takk så mye, Leif :-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Det ble veldig stilig! Herlig perspektiv! (Synes jeg ser deg ligge på golvet...) Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 En mørk tilnærming til nostalgien. Opplever det faktisk ikke så mye som en anakronisme i halvmørke. Nesten som man kan høre et lite barn puste. Flott. mvh Ibn Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Very nice!!! Bekir. :-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Det ble veldig stilig! Herlig perspektiv! (Synes jeg ser deg ligge på golvet...) Hehe! :-D Ja, jeg har mange skitne klær etter mine fotostunt ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 En mørk tilnærming til nostalgien. Opplever det faktisk ikke så mye som en anakronisme i halvmørke. Nesten som man kan høre et lite barn puste. Flott. mvh Ibn Tusen takk, Ingvald! Slike kommentarer varmer! Da har jeg lykkes i å formidle noe... ;-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Den der er nok eldre enn den jeg ble kjørt i rundt ute på landet. Ei vogn mor mi kalte høyfjellscadilac. Jeg har sett bilder av den. Den hvite doninga her kommer jo godt fram. men tanken slår meg at kanskje kunne du lysna litt likevel. men der er det vel gubbene Smaken og Baken som begynner å blande seg inn. Kanskje kunne doninga vært plassert ørlite mer mot venstre - men pytt pytt. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg