kremt Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Er det lenge siden 3-fas kom? Aldri sett før. Er nok uansett ikke særlig aktuelt for et vanlig hjem. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Som førsteposten viser, så leveres platetopper klar for bruk med 3-fas. Og når man har 3-fas i sikringskapet (IT nett), så er det vel det et kurant valg? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Ja det kan være, har bare aldri vært borti at vi bruker det. Lenke til kommentar
Deltiden Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 Takk for mange svar dere Er nok ikke vanskelig å ordne selv, men med tanke på at jeg har null erfaring med dette tar jeg ikke sjansen. Hørte med to elektrikere jeg kjenner, han ene hadde ikke sett denne, han andre hadde sett den - uvanlig i Norge. Som sagt her i tråden var platetoppen ment for å kunne brukes både på 400V og 230V. Platetoppen er kobla opp og funker! Løsning i tilfelle noen skulle ha samme spørsmål i ettertid: Alle ledere skal brukes: Brunt/svart på L, Blå/Grønn på N og jord på jord. Tusen takk alle! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå