Gjest medlem-35580 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hei! Jeg beklager viss jeg postet feil plass nå, bare sann det er sagt.. Tenkte å kjøpe meg denne viftekontrollen, men, passer den til mine vifter? Har 3 av Denne sorten.. Og, en cpu kjøler..( hukser ikke hvilken ) Passer den viftestyringen til meg? Eller må jeg ha noen "overganger" eller noe? På forhånd Takk.. Lenke til kommentar
snole Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Ser ut som den vil passe bra. Endret 13. november 2003 av snole Lenke til kommentar
titus Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Du ser jo av bildet hva slags kontakter som passer. Kontaktene på viftestyringen tilsvarer viftekontaktene på hovedkortet. Hvis viftene dine ikke kan kobles til viftekontaktene på HK, kan de heller ikke kobles til denne viftestyringen uten videre - det som står om dine vifter "Vifte m/5,25" kontakt" lover jo ikke så bra i så måte... Lenke til kommentar
snole Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Loddebolt er kjekt..... Lenke til kommentar
insider Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 det funker fint har den samme viftestyringen å kjører 2 sunbeam 28 db vifter, en uvaktiv vifte og cpukjøler tror aerogate II tåler 7 W på hver inngang hvis jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
snole Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Håper inderlig du mener utgang. Hvis jeg ikke leste feil, så kan den lever 1 Ampere på hver utgang. 1 Ampere * 12 Volt = 12 Watt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå