Gå til innhold

Det store steget.....

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint fanga. Det er slike fortauskanter som gjør oss rullestolbrukere rett og slett forbanna.

Her ville også jeg ha måttet trøkke til med stokken om enn i motsatt hand for å komme opp.

- - - - og plastpåsan må værra med serru. Vi lever tross alt i plastikksamfunnet - har blitt et svært viktig stoff fra oljeproduksjonen det også ved siden av vaselin og asfalt som kommer ut nederst i systemet på raffineriet.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Det store steget blir bare større ettersom vi blir eldre , det viser så altfor godt at dagens samfunn er tilpasset de yngre og spreke.

Flott fanget o9g formidlet.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Nok er stilig bilde fra hverdagen! De skiller seg ut i mengden av landskapsbilder, naturbilder og makrobilder. Du fremstiller dem veldig bra i svart-hvitt og høy grad av realisme.

Hvis jeg skulle ha pirket på noe (må jo finne på noe... :D) så må det være speilingen av bilene i vinduene. Jeg tror kanskje et polariseringsfilter kunne ha tatt det bort, men å drive å skru på slikt kan fort ødelegge øyeblikket.

-Frode

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Nok er stilig bilde fra hverdagen! De skiller seg ut i mengden av landskapsbilder, naturbilder og makrobilder. Du fremstiller dem veldig bra i svart-hvitt og høy grad av realisme.

Hvis jeg skulle ha pirket på noe (må jo finne på noe... :D) så må det være speilingen av bilene i vinduene. Jeg tror kanskje et polariseringsfilter kunne ha tatt det bort, men å drive å skru på slikt kan fort ødelegge øyeblikket.

-Frode

Hei "lillekneppen":-) Takker for fin kommentar. Når det gjelder speilingen i vinduene, så er det nok ikke så mye og gjøre med det på slike bilder. Har som regel fryktelig dårlig tid når jeg observerer slike situasjoner, så da er det bare og skyte. Heldigvis er K-3én sammen med 18-135 kjapp på fokus, så jeg berger en del situasjoner på det. Veldig sjelden jeg bruker filter, uansett type. har Pol og UV til alle objektiver, men de ligger nå der......

Lenke til kommentar

-Frode

Hei "lillekneppen":-) Takker for fin kommentar. Når det gjelder speilingen i vinduene, så er det nok ikke så mye og gjøre med det på slike bilder. Har som regel fryktelig dårlig tid når jeg observerer slike situasjoner, så da er det bare og skyte. Heldigvis er K-3én sammen med 18-135 kjapp på fokus, så jeg berger en del situasjoner på det. Veldig sjelden jeg bruker filter, uansett type. har Pol og UV til alle objektiver, men de ligger nå der......

Lillekneppen, hehe, den likte jeg. Det er noe å leve opp til :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...