Auriowis Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Burde jeg selge mitt 970 og kjøpte et 980Ti, eller kjøre 970 SLI? Planlegger å spille i 2k. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 http://www.pcgamer.com/nvidia-geforce-gtx-980-ti-review/ 970 SLI er nok bedre i de tilfellene der ikke drivere eller prosessoren er flaskehals. Men 980Ti er bedre i andre tilfellet. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 I følge den testen er minimum FPS i nesten alle tilfeller BETYDELIG høyere i single 980 Ti enn 970 SLI, til tross for noe lavere maks FPS. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Jeg mener at bildet i forhold til ytelse i Windows 10 og ikke minst gode drivere er fortsatt ikke helt avklart med Nvidia 9xx serien , således er det bedre å avvente en stund til før du oppgraderer og kanskje til og med går rett til neste serie skjermkort fra Nvidia som vil by på lavere produksjonsprosses , trolig mindre effektforbruk og bedre ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå