Fotoskrulla Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Ålesund sett fra Godøya Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Vakkert landskap (må snart ta meg en tur nedover) og veldig bra fotografert, Helene! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2015 Ta deg en tur du Fredrik! Jeg kan tipse deg om turer om du har behov Tusen takk for hyggelig kommentar! Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Veldig pent der ja! Fortsatt ganske grønt også ser jeg. Er det Ålesund vi ser der i midten? -Frode Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2015 Veldig pent der ja! Fortsatt ganske grønt også ser jeg. Er det Ålesund vi ser der i midten? -Frode Ja,det er Ålesund ja. Du ser kanskje Fjellstua oppå fjellet? Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Flott natur og flott formidlet Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2015 Flott natur og flott formidlet Tusen takk Knut! Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Veldig pent der ja! Fortsatt ganske grønt også ser jeg. Er det Ålesund vi ser der i midten? -Frode Ja,det er Ålesund ja. Du ser kanskje Fjellstua oppå fjellet? Nei, jeg finner den ikke. Virkelig mye detaljer i bildet. Blir Sony FF på meg og neste gang tror jeg. Er det sukkertoppen til høyre? 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2015 Veldig pent der ja! Fortsatt ganske grønt også ser jeg. Er det Ålesund vi ser der i midten? -Frode Ja,det er Ålesund ja. Du ser kanskje Fjellstua oppå fjellet? Nei, jeg finner den ikke. Virkelig mye detaljer i bildet. Blir Sony FF på meg og neste gang tror jeg. Er det sukkertoppen til høyre? Javisst er det Sukkertoppen! Gikk ned vestsida der i sommer, noe som heter Tyskerstien. Det var rimelig ekstremt...i mine øyne i hvert fall. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Veldig pent der ja! Fortsatt ganske grønt også ser jeg. Er det Ålesund vi ser der i midten? -Frode Ja,det er Ålesund ja. Du ser kanskje Fjellstua oppå fjellet? Nei, jeg finner den ikke. Virkelig mye detaljer i bildet. Blir Sony FF på meg og neste gang tror jeg. Er det sukkertoppen til høyre? Javisst er det Sukkertoppen! Gikk ned vestsida der i sommer, noe som heter Tyskerstien. Det var rimelig ekstremt...i mine øyne i hvert fall. Ja, det ser temmelig bratt ut. Ser på ut.no at man skal gå opp på andre siden 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Vakkert utsiktsbilde med de majestetiske fjellene i bakgrunnen , det er lett å forstå at man får tårer i øynene . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2015 Veldig pent der ja! Fortsatt ganske grønt også ser jeg. Er det Ålesund vi ser der i midten? -Frode Ja,det er Ålesund ja. Du ser kanskje Fjellstua oppå fjellet? Nei, jeg finner den ikke. Virkelig mye detaljer i bildet. Blir Sony FF på meg og neste gang tror jeg. Er det sukkertoppen til høyre? Javisst er det Sukkertoppen! Gikk ned vestsida der i sommer, noe som heter Tyskerstien. Det var rimelig ekstremt...i mine øyne i hvert fall. Ja, det ser temmelig bratt ut. Ser på ut.no at man skal gå opp på andre siden Hehe...gikk opp på andre siden ja..... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2015 Vakkert utsiktsbilde med de majestetiske fjellene i bakgrunnen , det er lett å forstå at man får tårer i øynene . Mvh Alec Hei Alec! Tusen takk for fin tilbakemelding, Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Svimlende utsikt må jeg si..... Et skikkelig flott utsiktsbilde med fin dybde og fargetoner. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Bra bilde. Tipper at du er på rundt 400 meter her, men når man ser på de lokale stedsnavnene dukker begrepet gjøl opp, og på Wikipedia er det en vannsamling på myr, men her er det vel ikke mye myr. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Her har du tørka tåran og fått til ei skikkelig eksponering ser jeg. Ser ingen grunn til å skrive no' mer her. Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Et vakkert landskap du omgir deg med og Ålesund som en perle i dette vakre landskapet. Meget godt fanget hvor komp, farger og skarphet er helt topp Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Å, så flott utsikt det var/er her. God komposisjon og fint utsnitt, som vanlig når det gjelder landskapsbilder gra deg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Et virkelig flott landskapsbilde! hilsen Torhild Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Bra bilde. Tipper at du er på rundt 400 meter her, men når man ser på de lokale stedsnavnene dukker begrepet gjøl opp, og på Wikipedia er det en vannsamling på myr, men her er det vel ikke mye myr. Jeg husker ikke akkurat hvor jeg stod når jeg tok dette, men det er ikke langt unna 400m. I mitt hode så betyr Gjøl ei sprekke mellom bratte steinklipper. Ikke for det, det er mange myrer oppå Godøyfjellet, men i denne sammenhengen er det bratt fjell det er snakk om. Kanskje jeg legger ut et bilde av et gjøl en dag Tok bilder av noen skjønner du... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg