Fredrik N. Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 utsikt fra vassendsætra Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Wonderful composition, clarity and colors. Bekir. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2015 Takk for hyggelig tilbakemelding, Bekir ! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Det blir ikke stort bedre enn dette Fredrik! Herlige farger og en flott speiling! Og aldri er brødskive med brunost så godt som på tur! Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Nydelig bilde Fredrik. Fine farger, skarphet og komposisjon. Jeg synes slike bilder gjør seg best med skyer, ellers blir himmelen fort litt kjedelig. I tillegg blir det ikke harde skygger, så det ble ekstra bra med gjerdet i front. -Frode Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Dette var meget bra. En aldeles flott høststemning, med tilhørende farger, du har fanget her. Ikke farlig med gråvær når naturen serverer slike farger:-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Høst de luxe over dette bildet. Flott med det enkle gjerdet som går langs hele bildet i forgrunn.. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Fint utsnitt med varme høstfarger og god dybde. Foreslår også en V2 der du kutter litt i overkant av 3 cm nede slik at den vannrette gjerdestokken går rent ut på nedre ramme til venstre slik at diagonalen går mellom kortside og langside hvilket antagelig vil gi enda litt mer spenning i bildet. Men jeg sier altså V2 for jeg synes du også skal beholde denne. Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Et flott landskapsbilde dette hvor farger, skarphet og beskjæring er meget bra. Jeg synes den noe grå himmelen tok seg veldig godt ut i bildet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2015 Takker så meget for hyggelig kommentarer! Ja, Roar, jeg tror jeg forstår hva du mener om kutt. Takk for rådet! mvh Fredrik Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Rett og slett fantastisk. Lekre farger, og god dybdel. Bra Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Rett og slett fantastisk. Lekre farger, og god dybdel. Bra Takk for hyggelig kommentar! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg