Christiαno Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Haha, målet skulle til og med vært offside. Dette er så ufortjent! Flaks er en del av fotball. Og i førsteomgang gikk flaksen vår vei. Så lenge du snakker norsk er det vel ikke mulig å klage på det? Vi kan gå til et mesterskap for første gang på 16 år, da tar vi selvfølgelig 3 poeng for å nå det, uansett hva slags måte vi vinner på! Lenke til kommentar
REALITET Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Driter i offside. Høgmo drar vel frem et dikt i pausa. Akkurat det gutta trenger. Det ville du nok ikke ha sagt om det var italia. Typisk oss tilhengere. Er ikke så farlig så lenge det ikke gjelder lager man heier på Ta deg ei bolle. Skal til Frankrike for faen Da håper jeg ikke vi vinner, pga sånne tilhengere som deg. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Driter i offside. Høgmo drar vel frem et dikt i pausa. Akkurat det gutta trenger. Det ville du nok ikke ha sagt om det var italia. Typisk oss tilhengere. Er ikke så farlig så lenge det ikke gjelder lager man heier på Ta deg ei bolle. Skal til Frankrike for faen Da håper jeg ikke vi vinner, pga sånne tilhengere som deg. Moralens vokter. Watch out! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Tipper Italia kommer ut i 3000 km/t nå. Gruer meg til det her.Da blir det vell offside? Kun hvis Hovland og resten av rekka dilter etter i 2980 km/t i det ballen slåes. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Faen så dårlig Italia har blitt. Trist. Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Da håper jeg ikke vi vinner, pga sånne tilhengere som deg. Stikk til diskusjon.it og kos deg der da, vel. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 TV-signalene har forsvunnet her, så ikke noe kamp på meg. Sjekket resultatet til pause nå. Jeg må ta noe for å roe nervene, noe mer beroligende enn dette. Crack, for eksempel. Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Aldri faen om dette holder asså. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Vi fortsetter der vi slapp, helvette så enkelt italienerne kommer seg på kant og får slått inn Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Driter i offside. Høgmo drar vel frem et dikt i pausa. Akkurat det gutta trenger. Det ville du nok ikke ha sagt om det var italia. Typisk oss tilhengere. Er ikke så farlig så lenge det ikke gjelder lager man heier på Ta deg ei bolle. Skal til Frankrike for faen Da håper jeg ikke vi vinner, pga sånne tilhengere som deg. Gud bedre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 Nei faen, ikke Jone. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Faen ikke samuelsen. Ødegaard hadde jo et kjempeinnhopp mot malta. 1 Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Fader for et Italiensk trøkk. Norge klarer aldri å stå i mot dette. Aleesami blir brukt som rundingsbøye for Darmian hver gang. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 11-1 i målsjanser sier litt! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Litt godt å ha dommer på lag i en sånn vanskelig kamp. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Der tapte vi. Jone inn. Morsomt så lenge det varte Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Jone... Herregud Høgmo. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Han er vel ganske mange hakk hvassere defensivt enn Ødegaard. Syns det er greit. Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Noen som holder et øye med Malta-Kroatia? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå