MartinF Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Vi må for all del ikke si oss fornøyd og parkere bussen i andre. Vi trenger et mål til, tror ikke vi holder nullen her, selv om Nyland står som en Gud akkurat nå! Få ut Aleesami, inn med Linnes. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Dette her er jo helt vilt! Nyland redder alt! EN OMGANG FRA EM!!!! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Blir en av landslagets aboslutt største prestasjoner om dette holder helt inn.. Ikke bare å slå Italia, men å altså ende opp som gruppe-ener i en gruppe med både Kroatia og Italia! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Det er så erketypisk Norge å snuble på målstreken. Jeg prøver så godt jeg kan å dempe forventningene, jeg anbefaler dere andre å gjøre det også. Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Driter i offside. Høgmo drar vel frem et dikt i pausa. Akkurat det gutta trenger. 1 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Jeg driter i om det var offside Driter i om hele laget legger seg bakpå og parkerer bussen eller hva nå enn de måtte gjøre, så lenge vi vinner kampen og går til EM. (Men selvsagt, det er lite sannsynlig at vi klarer å holde den nullen, dessverre, så vi trenger nok minst ett mål til.) Lenke til kommentar
REALITET Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Driter i offside. Høgmo drar vel frem et dikt i pausa. Akkurat det gutta trenger. Det ville du nok ikke ha sagt om det var italia. Typisk oss tilhengere. Er ikke så farlig så lenge det ikke gjelder lager man heier på 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Who the fuck cares om det var offside, hands eller hva som helst! Vi er på vei til EM(hvis vi ikke drar en Norge da og driter oss ut ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Vinner vi kampen skal jeg gå barbent til kjøkkenet! Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Haha, målet skulle til og med vært offside. Dette er så ufortjent! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Driter i offside. Høgmo drar vel frem et dikt i pausa. Akkurat det gutta trenger. Det ville du nok ikke ha sagt om det var italia. Typisk oss tilhengere. Er ikke så farlig så lenge det ikke gjelder lager man heier på Selvfølgelig ville folk her inne reagert på det hvis det hadde vært Italia. Akkurat som at italienerne som bryr som om det nå sannsynligvis ikke ville ha gjort det hvis situasjonen var omvendt. Vanlig adferd å ikke klage over ting som ikke går utover en selv, men isteden gir en fordel. Spesielt når det kommer til sport. Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Driter i offside. Høgmo drar vel frem et dikt i pausa. Akkurat det gutta trenger. Det ville du nok ikke ha sagt om det var italia. Typisk oss tilhengere. Er ikke så farlig så lenge det ikke gjelder lager man heier på Ta deg ei bolle. Skal til Frankrike for faen 6 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Det jevner seg ut over sesongen. ....hirr hirr... Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Tipper Italia kommer ut i 3000 km/t nå. Gruer meg til det her. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Driter i offside. Høgmo drar vel frem et dikt i pausa. Akkurat det gutta trenger. Det ville du nok ikke ha sagt om det var italia. Typisk oss tilhengere. Er ikke så farlig så lenge det ikke gjelder lager man heier på Selvfølgelig ville folk her inne reagert på det hvis det hadde vært Italia. Akkurat som at italienerne som bryr som om det nå sannsynligvis ikke ville ha gjort det hvis situasjonen var omvendt. Vanlig adferd å ikke klage over ting som ikke går utover en selv, men isteden gir en fordel. Spesielt når det kommer til sport. Det gjør ikke det han sier mindre sant. Men som du sier, er ikke tilhengere sin jobb å nødvendigvis være nøytral i slike situasjoner. Hadde dog vært mer morsomt å få et eventuelt mål til slik at vi kan si vi fortjente avansement skulle det gå så langt. Edit: Hadde vel forøvrig også vært, i den originale sporten sin ånd, å ikke "drite i" om det var offside eller ikke. Tror det at sport har blitt såpass kynisk er et moderne fenomen. Endret 13. oktober 2015 av Snurreleif Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Allright, den enkle førsteomgangen er gjennomført. Nå begynner den virkelige prøven. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Tipper Italia kommer ut i 3000 km/t nå. Gruer meg til det her.Da blir det vell offside? Lenke til kommentar
Welcro Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 God help us. Kom igjen gutta, mirakler kan skje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå