DataFMT Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Skumle Lys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Hmm!? Her har det skjedd mystiske ting ja, det er bra sikkert. Jeg skjønner ikke hva du mener med at hansken din ble med? Er det spiralen vi ser i V1? Her har du leika deg og hatt det moro! Resutatet ble severdig det! Brukte du farga lys, eller er det noe du har gjort i ettertid? Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2015 Hmm!? Her har det skjedd mystiske ting ja, det er bra sikkert. Jeg skjønner ikke hva du mener med at hansken din ble med? Er det spiralen vi ser i V1? Her har du leika deg og hatt det moro! Resutatet ble severdig det! Brukte du farga lys, eller er det noe du har gjort i ettertid? Først av alt, tusen takk for kommentar Helene! Her har jeg lekt meg med en Led Lenser T2 QC, som støtter hvitt, rødt, blått og grønt lys. Spiralen er hansken min som ble lyst opp da jeg skulle lysmale rundt huset. Det var bekkmørkt, og jeg fikk ideen mens jeg ventet på nordlys. Det er ikke photoshoppa Lykta kjøpte jeg på ebay for 300 tror jeg. Veldig mykt lys fra den, så den egner seg godt til dette. -Frode 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Hmm!? Her har det skjedd mystiske ting ja, det er bra sikkert. Jeg skjønner ikke hva du mener med at hansken din ble med? Er det spiralen vi ser i V1? Her har du leika deg og hatt det moro! Resutatet ble severdig det! Brukte du farga lys, eller er det noe du har gjort i ettertid? Først av alt, tusen takk for kommentar Helene! Her har jeg lekt meg med en Led Lenser T2 QC, som støtter hvitt, rødt, blått og grønt lys. Spiralen er hansken min som ble lyst opp da jeg skulle lysmale rundt huset. Det var bekkmørkt, og jeg fikk ideen mens jeg ventet på nordlys. Det er ikke photoshoppa Lykta kjøpte jeg på ebay for 300 tror jeg. Veldig mykt lys fra den, så den egner seg godt til dette. -Frode Artige greier gitt! 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Ja, her var det da mye DATAFMT - hvertfall i originalen. V2 er fargerik nok den også, men der kommer stjernehimmelen mer fram for blåspiralen stjeler ikke all oppmerksomhet. Joda, jeg har så absolutt sansen for slike fargerike sprell. Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Skal man leke seg må man gjøre det så det synes. V1 er i så måte helt glimrende selv om alt er hinsides all virkelighet. Et flott arbeide er det, gjerne flere av denne sorten. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2015 Ja, her var det da mye DATAFMT - hvertfall i originalen. V2 er fargerik nok den også, men der kommer stjernehimmelen mer fram for blåspiralen stjeler ikke all oppmerksomhet. Joda, jeg har så absolutt sansen for slike fargerike sprell. Roar Tusen takk for kommentar Roar. Hehe, nesten litt datarock (var det ikke et band?). Artig å eksperimentere og prøve ut nye ting synes jeg. Plutselig så treffer man rett på spikerhodet en dag. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2015 Skal man leke seg må man gjøre det så det synes. V1 er i så måte helt glimrende selv om alt er hinsides all virkelighet. Et flott arbeide er det, gjerne flere av denne sorten. Mvh Torbjørn Tusen takk for kommentar Torbjørn. Er enig med deg i det, og en dag så får man til noe virkelig bra. Lightpainting kan også brukes på seriøse bilder, hvis man vet hva man gjør, og ikke overdriver. -Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg