levlex Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Hei. Jeg trenger en PDA med QWERTY-tastatur, mao fullt pc-tastatur. Bryr meg ikke om funksjoner eller fargeskjerm, sålenge den kan skrives på og har noenlunde bra batteri. Skulle også gjerne hatt kompatibilitet med .txt Noen anbefalinger? Hvis noen btw har en gammel PDA med dette som de har lyst å selge, kontakt meg gjerne! :-) Endret 13. november 2003 av levlex Lenke til kommentar
sinnabrus Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 levlex skrev: Hvis noen btw har en gammel PDA med dette som de har lyst å selge, kontakt meg gjerne! :-) Hei, Jeg har en HP Jornada 720 som nesten ikke er brukt, god som ny, til salgs. Spesifikasjoner: Hardware: 206 Mhz StrongARM SA111x processor 2D graphics acceleration 32 MB RAM 56K internal Modem PCMCIA type II slot Compact Flash type I slot Smart Card slot Stereo headphone jack Voice Recorder Touch Screen input Software: Windows Handheld PC 2000 OS Yahoo Messenger Landware?s Omnisolve Pocket Microsoft Office: Access Excel Word PowerPoint Pocket Outlook Windows Media Player Internet Explorer Calculator Inkwriter Terminal Server Client World Clock Terminal Program Solitaire HP Software Viewer QuickPad Backup ChaiVM (Java VM) Hotkeys Security Lenke til kommentar
levlex Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Kan du sende meg en PM med en pris osv? Lenke til kommentar
sinnabrus Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 For de som måtte være interesert, har jeg nå lagt ut min HP Jornada 720 for salg på QXL: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=10...0&ListingSort=1 Minsteprisen er satt til kun kr. 2000,-! Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå