neptun22 Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Hei, Har et problem som jeg håper å få litt hjelp til. Pc oppsett: 2 Skjermer (Samsung S27D390D) Hp Probook 6465b Hp Dock A7E32AA Problemet er på den ene skjermen. Bilde blir ikke fullt utnyttet. Det blir ca 2 cm rundt hele skjermen som blir helt svart. Skjerm 2 er helt normal. Skjerm 1 er koblet via HDMI Skjerm 2 er koblet via VGA Jeg har testet: 1. Når jeg kobler ut skjerm 2 med VGA blir bildet bra. Setter inn VGA blir skjermen rar. 2. Når jeg bytter ut HDMI kabel med VGA -> DVI altså begge skjermer over VGA. Da ble det ikke bilde på noen av skjermene. 3. Testet også HDMI -> DVI bilde rart igjen. noen som vet hva det kan være? Jeg har på-følelsen at det er noe som ikke støtter oppsette eller konflikt? Takker for svar. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Det er fordi du bruker HDMI-kabel. Du må gå inn på grafikk-driveren din, så øke skaleringen. Har du AMD skjermkort, så kan du åpne Catalyst Control Center, søk på "Scan" eller "Overscan" eller noe slikt, så øker du denne. Løses lett som bare det Lenke til kommentar
neptun22 Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2015 Takk, skal teste dette Lenke til kommentar
neptun22 Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2015 Takk. det fungerte bra=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå