Gå til innhold

Talkmore eller telenor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Talkmore er Telenors datterselskap. De har helt lik dekning, og Talkmore har dessuten bedre priser.

 

Om du vil ha bedre dekning, kan det hende at Netcom dekker dine favorittsteder bedre.

Tradisjonellt har Netcom vært dårligere enn Telenor, men de har satt opp tempoet veldig i det siste, og bygget masse nye basestasjoner.

 

I Norge har vi kun to seriøse mobilnett. Telenor og Netcom.

Om du skal ha Telenor-dekning, er Talkmore noe av det beste du får på pris.

 

Jeg byttet til Banzai, en leverandør av Netcom-dekning med særlig fokus på rimelig, høy datakvote.

Jeg vet ikke hvor mye data du bruker, de er neppe billigst om du bare bruker litt data.

 

Om du er misfornøyd med Talkmore-dekningen der du bor, skal du vite at dette er det beste Telenor har å tilby.

Du får ikke bedre dekning ved å bytte til Djuice, Telenor eller andre leverandører av Telenor-dekning.

 

Sammenlikn heller med Netcom.

Sjekk dekningskartene, men ikke stol blindt på dem. Dekningskart er unøyaktige.

Spør slekt og venner om deres Netcom-dekning på de stedene som er viktige for deg.

Det finnes rimeligere leverandører som tilbyr Netcom-dekning.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

ICE har et svært rimelig introduksjonstilbud siden de er ferske i mobilmarkedet.

De er svært billige nå, og det kan være lurt å bli kunde hos dem.

 

Prisen vil gå opp etter hvert, men alt det står forklart på nettsiden deres. Du kan bytte operatør når du vil. Det er lenge til de skrur opp prisen, og det kan være lønnsomt å bli kunde hos dem.

 

Jeg er svært fornøyd med dekningen til Netcom. Det er ikke lenge siden de var helt rævva, men nå er de bra på de stedene jeg oppholder meg. Mye bedre enn Telenor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Telenor har markedets dårligste priser. Hvis du er avhengig av Telenors dekning sjekker du ut Talkmore.no eller chilimobil.no. Sistnevnte gir deg 8 GB for 299 i måneden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...