Mannen med ljåen Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Hei. Jeg er på ferie i utlandet, og teleoperatøren fant det for godt å skru av mobildata fordi jeg har oversteget beløpsgrensa. Dette er virkelig genialt i helgen! Jeg prøvde å kjøpe en ekstra datapakke, men den er visst bare tilgjengelig i Norge. Banzai er en bra teleoperatør, men jeg HATER at de skrur av data når det er flere dager til de kommer på jobb og retter opp i rotet. Hvordan går jeg frem for å skru på igjen mobildata i utlandet via nettet? Finner ikke den riktige konfigurasjonen i "Mine sider". Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2015 http://www.mig.as/priser/tak_pa_datatrafikk_utlandet/ Jeg fant denne siden ved å google den første setningen i SMS fra Banzai: "Du har nådd beløpsgrensen for bruk av Mobilt Internett i utlandet" Det er det eneste søkeresultatet Google gir på den setningen. Hjelper det å ringe disse mig.as folkene? Hva har de med Banzai å gjøre? Er de en konkurrent? Jeg har aldri hørt om dem som teleselskap i hvert fall. De har selvsagt også stengt. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 (endret) Nå er det mandag og Banzai kundeservice er tilbake på jobb. De har oppjustert beløpsgrensen fra 500 til 1000 kroner, så roaming virker igjen. Endret 12. oktober 2015 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå