Gjest Slettet-P8zKbRH56D Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Det er nå dag 6 etter at jeg fjernet mandlene, og det gjør vondere enn noen sinne.. har småblødd i ca. 1 døgn... klarer så vidt å drikke vann - det gjør dritvondt. Når burde jeg ringe legen?... Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 (endret) Ca mandag morgen. Det er ikke nødvendig å dra til legevakten i helgen for det (med mindre det blir verre), men hvis det ikke er bedre mandag morgen, bør du snakke med legen. Endret 10. oktober 2015 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
technicality Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 ? Sa han ikke ringe legen da ? skader ingen om han ringer ØNH og forhører seg, TS har du feber og forresten ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Det er lørdag kveld. Det er ingen lege å ringe. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Det er lørdag kveld. Det er ingen lege å ringe. Spøker du ? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Det er vanlig at det blir verre rundt dag seks. Så med mindre det blir veldig mye verre, er det ikke nødvendig å snakke med legevakten. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Det er vanlig at det blir verre rundt dag seks. Så med mindre det blir veldig mye verre, er det ikke nødvendig å snakke med legevakten. Ingen som snakker om legevakten her, hvorfor terper du det hele tiden ? Smerte ja, men TS snakker om blødninger i, slik jeg forstår det, nå et døgn, Da hadde jeg ringt inn, og er rimelig sikker på at TS har fått ett nummer til enten ØNH eller kir avdeling og blitt bedt om å ringe hvis det skulle oppstå forandringer Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Du kan være så "rimelig sikker" du bare vil, men når det har gått mer enn 48 timer skal kontakt skje via fastlege eller legevakt, som i dette tilfelle betyr legevakt, og det er ikke nødvendig. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 (endret) Du kan være så "rimelig sikker" du bare vil, men når det har gått mer enn 48 timer skal kontakt skje via fastlege eller legevakt, som i dette tilfelle betyr legevakt, og det er ikke nødvendig. I'm done, ikke noe poeng å fortsette med deg om prosedyre når du ikke vet hva du snakker om. håper det går bra med ts. Endret 10. oktober 2015 av technicality Lenke til kommentar
Gjest Slettet-P8zKbRH56D Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Du kan være så "rimelig sikker" du bare vil, men når det har gått mer enn 48 timer skal kontakt skje via fastlege eller legevakt, som i dette tilfelle betyr legevakt, og det er ikke nødvendig. I'm done, ikke noe poeng å fortsette med deg om prosedyre når du ikke vet hva du snakker om. håper det går bra med ts. Jeg klarte å få meg i kald suppe, ellers hjelper paralgin noe. I tillegg til blodet har jeg fått en vond hoste. Enn så lenge får jeg vel bare vente å se hvordan det utvikler seg.. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 113 har døgnåpent og vil sende deg videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå