Krissis Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Hei. Har gått til innkjøp av xperia Z5 compact, men er skuffet over batteritiden. Den holder ca en dag med under middels bruk. Når jeg går inn på strømstyring ser jeg at det er noen apper som bruker mye batteri, selv om de ikke er brukt noe særlig. Hvis jeg klikker på f.eks Facebook står det at aktiv mobilradio har vart i nesten fem timer. Klikker jeg på f.eks whats new står aktiv mobilradio på nesten to timer, og det uten at jeg har brukt appen i det hele tatt. Har ingen advarsler under strømforbruk for App heller.. Non forslag til hva jeg kan gjøre for å forbedre batteritiden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Ganske kjent bug i Android lollipop det der, lite du kan gjøre for å hindre den. Du kan slå av mobildata når du ikke bruker det men det er ikke altid det hjelper så mye. Lenke til kommentar
Krissis Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2015 Ganske kjent bug i Android lollipop det der, lite du kan gjøre for å hindre den. Du kan slå av mobildata når du ikke bruker det men det er ikke altid det hjelper så mye. Det er det ja... Kjipt! Vil dette etter all sannsynlighet bli fikset når Android M kommer ut da kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Det er fikset i M Hvis du googler litt så finner du mye tips som kansje kan hjelpe, men siden det ikke er mulig å roote z5c enda så er det ikke så mye å gjøre enda. Desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå