€tt@n Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 (endret) Hei, Jeg ser at det er tilbud på komplett i helgen for xbox 360 og xbox one kontroller. Det jeg egentlig lurer på er hvilken som er best å bruke til pc gaming? Jeg vil jo tro at one kontrolleren vil være bedre/mer presis da den er nyere teknologi. I tillegg har jeg forstått det sånn at kablet headset kan kobles til selve kontrolleren nos som er veldig behagelig med tanke på lange skjøte jack kabler o.l. Men så er det jo slik at den xbox 360 kontrolleren følger det med trådløs wifi mottaker. Kan man få sånn trådløs mottaker til xone kontrollen også? Er det dyrt? Hvilken vil dere anbefale meg å kjøpe? Endret 10. oktober 2015 av matta1985 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Det kommer en trådløs mottakerdingseboms til Xbox One kontrolleren også etterhvert, men den vil være eksklusiv til Windows 10, og sannsynligvis koste en lapp mer enn 100kr. Jeg kjøpte en Xbox 360 kontroll med den trådløse mottakerdingsebomsen nå. Har lenge hatt lyst til å kunne kutte kabelen som kveiler seg rundt beina mine, og takket være deg fikk jeg det Om du skal ha flere kontrollere koblet til PCen din så flere kan spille f.eks er jo Xbox 360 kontrolleren konge. Kan fåes veldig billig brukt, og mange har allerede noen liggende. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Adapteren til Xbox One-gamepads på PC slippes 20. oktober. Hadde slått til på en Xbox One-gamepad og den, begynner å bli drittlei 360-gamepads og dødsonen. Føffaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå