Gå til innhold

PlayStation VR - Generell diskusjon

LarZen

Anbefalte innlegg

Har noen av dere prøvd Trinus PSVR som visstnok skal gjøre at headsettet kan brukes på PC?

Nei har ikke det, men jeg har down load programmet til pc en men det står ubrukt der, er litt usikker der ang koble psvr hvor hend i pc da.

Skal fungere greit, men merk at det er uten roomscale. Kun gyro. Så for sittende opplevelser vil det fungere greit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå runda spillet og spilt litt coop med folk jeg kjenner fra starblood arena community/PSVR community.

Jeg vil si 8/10 pga PSAIM. coop er morsomt.

Uten VR/ AIM Hadde jeg nok gitt det 5/10. Men immersion og gameplay/gunplay, og spesielt coop er fantastisk. Must have for PSVR likestilt EVE valkyrie og resident evil 7. Men RE7 er fortsatt beste PSVR spillet.

Lenke til kommentar

Har noen av dere prøvd Trinus PSVR som visstnok skal gjøre at headsettet kan brukes på PC?

Hadde problemer med å få windows til å anerkjenne PSVR headset som second screen. Har derfor ikke gidda prøve mer. Men jeg hadde ikke pc skjerm kobla opp. Gamerpcen brukes i stua til netflix og facebook pga plassmangel og dama sin lesepult (student).

Lenke til kommentar

Har nå runda spillet og spilt litt coop med folk jeg kjenner fra starblood arena community/PSVR community.

Uten VR/ AIM Hadde jeg nok gitt det 5/10. Men immersion og gameplay/gunplay, og spesielt coop er fantastisk. Must have for PSVR likestilt EVE valkyrie og resident evil 7. Men RE7 er fortsatt beste PSVR spillet.

Lenge tar det å ladde batteriet Aim kontrolleren, å lenge kan du spille før du må ladde Aim kontrolleren på nytt igjen. :)

Lenke til kommentar

Lenge tar det å ladde batteriet Aim kontrolleren, å lenge kan du spille før du må ladde Aim kontrolleren på nytt igjen. :)

Tok meg 25 min å lade til to dotter. Batteritiden er veldig bra. Aim kontrolleren er faktisk utmerket

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nei har ikke det, men jeg har down load programmet til pc en men det står ubrukt der, er litt usikker der ang koble psvr hvor hend i pc da.

Skal fungere greit, men merk at det er uten roomscale. Kun gyro. Så for sittende opplevelser vil det fungere greit.

Meh, fuck it. Med ett ganske greit PSVR tilbud på CDON for tiden og flere titler (hovedsaklig på PC) jeg kunne tenkt meg å spille i VR så fristet det litt mer med kjøp. Men den lukkede løsningen til Sony blir bare for kjip til at jeg gidder :p

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Meh, fuck it. Med ett ganske greit PSVR tilbud på CDON for tiden og flere titler (hovedsaklig på PC) jeg kunne tenkt meg å spille i VR så fristet det litt mer med kjøp. Men den lukkede løsningen til Sony blir bare for kjip til at jeg gidder :p

Husk da eksklusive psvr game1. Resident evil 7 :dribble:  :dribble:   må du teste i vr + 2. aim kontroller+Farpoint da andre bra vr spill men ikke sikert alle her er enig da3. The Playroom VR 4. Driveclub VR -  andre psvr spill er 

RIGS UNTIL DAWN: RUSH OF BLOOD TUMBLE VR STAR WARS BATTLEFRONT: X-WING VR MISSION BATMAN ARKHAM VR

Lenke til kommentar

http://cdon.no/spill/playstation_vr_%2b_farpoint_bundle_with_aim_controller-40437845 :green:  :green:

http://cdon.no/spill/resident_evil_7-38061086 :dribble:  :dribble:

Lenke til kommentar

Merk at Roomscale fungerer på PS4. Er bare PC-løsningen hvor det ikke fungerer (men de jobber med det). 

Lenke til kommentar

Dustin har sendt Aim kontroller+spillet

Mener  du room scale er det med psvr kammra du, 

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Med unntak av elite : dangerous kan jeg si at det er få av Rift / vive spillene jeg er særlig misunnelig på. Bridge crew (OMFG TREKKIE OMG OMG HYPE), eve : valkyrie er jo begge cross platform. 

Ingenting slår E:D i VR enda da. Resident evil i immersion , og farpoint, men Elite dangerous kan man enkelt bruke 600 timer på. De andre to er mer kortvarige.

er meget godt fornøyd med PSVR + PSPRO kjøpet så langt.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Var å henta meg Farpoint + Aim-kontroller på posten i dag (ble forsinket pga. måtte jobbe). For en opplevelse! Her snakker vi VR!

For en innlevelse og artig gameplay! Det her håper jeg på å se mer av. Fikk heller ikke den ekle sjøsyken som jeg pleier å få.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...