MR SPEED Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Mye salg i PS Store nå.. Noe å anbefale av disse småspillene?Vr spill du mener, trur Residenr evil 7 er på tilbud anbefaler det, virkelig et bra vr spill Takk for tips. Har RE7, men ikke prøvd det ennå. Men, tenkte mer på småspill, som nevnt. Andre opplevelser som man nå kan få for en billigere penge, som jeg nok aldri kommer til å betale full pris for.. skal se nå på psn for deg. Tar ut de spillene jeg har testet selv. kjøpt å testets under her Robinson the journey.... dirt rally vr... .the brookhaven experiment.... wayward sky..... Carnival game vr har ikke testet små vr spill bare de her. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Mye salg i PS Store nå.. Noe å anbefale av disse småspillene?Vr spill du mener, trur Residenr evil 7 er på tilbud anbefaler det, virkelig et bra vr spill Takk for tips. Har RE7, men ikke prøvd det ennå. Men, tenkte mer på småspill, som nevnt. Andre opplevelser som man nå kan få for en billigere penge, som jeg nok aldri kommer til å betale full pris for.. skal se nå på psn for deg. Tar ut de spillene jeg har testet selv. kjøpt å testets under her Robinson the journey.... dirt rally vr... .the brookhaven experiment.... wayward sky..... Carnival game vr har ikke testet små vr spill bare de her. har ikke spillet de her, men skal kjøpes siden Pinball fx2 vr ser bra ut skal kjøpes inn... windland ser bra ut time machine vr tenker det blir et ja jeg skal kjøpe siden Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Tusen akk for tips, skal sjekke de ut! Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Sjeldent jeg blir hyped på et spill men Far Point ser rimelig bra ut, hadde litt cash til overs denne måneden så forhåndsbestilte bundle av spillet med den laser gevær saken Lenke til kommentar
krihoy Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Noen som så på Spy Kids som liten? Jeg husker godt den tredje filmen som het Spy Kids: Game Over (se ett utdrag av filmen her).I denne filmen tar man seg på en måte inn i spillet, så når man beveger seg eller ser seg rundt er man faktisk inne i spillet. Husker jeg sa til foreldrene mine at jeg håpte og trodde at spill i fremtiden ville se slik ut. Når VR ble lansert husket jeg med ett denne filmen, og det jeg sa til foreldrene mine, og det føltes som et steg i riktig retning. Morsomt å tenke tilbake på Gleder meg til å se utviklingen av VR spill! Det ser allerede veldig bra ut og antar at utviklingen går raskt herfra. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Noen som så på Spy Kids som liten? Jeg husker godt den tredje filmen som het Spy Kids: Game Over (se ett utdrag av filmen her). I denne filmen tar man seg på en måte inn i spillet, så når man beveger seg eller ser seg rundt er man faktisk inne i spillet. Husker jeg sa til foreldrene mine at jeg håpte og trodde at spill i fremtiden ville se slik ut. Når VR ble lansert husket jeg med ett denne filmen, og det jeg sa til foreldrene mine, og det føltes som et steg i riktig retning. Morsomt å tenke tilbake på Gleder meg til å se utviklingen av VR spill! Det ser allerede veldig bra ut og antar at utviklingen går raskt herfra. Nei har ikke sett den da, men liker du skyte spill da i vr. er et spill. blås hue av faen skapet ha ha Den store Resident Evil 7 PSVR tråden Lenke til kommentar
krihoy Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 (endret) Noen som så på Spy Kids som liten? Jeg husker godt den tredje filmen som het Spy Kids: Game Over (se ett utdrag av filmen her). I denne filmen tar man seg på en måte inn i spillet, så når man beveger seg eller ser seg rundt er man faktisk inne i spillet. Husker jeg sa til foreldrene mine at jeg håpte og trodde at spill i fremtiden ville se slik ut. Når VR ble lansert husket jeg med ett denne filmen, og det jeg sa til foreldrene mine, og det føltes som et steg i riktig retning. Morsomt å tenke tilbake på Gleder meg til å se utviklingen av VR spill! Det ser allerede veldig bra ut og antar at utviklingen går raskt herfra. Nei har ikke sett den da, men liker du skyte spill da i vr. er et spill. blås hue av faen skapet ha ha Den store Resident Evil 7 PSVR tråden Sikkert morsomt å spille skytespill i VR Personlig kommer jeg ikke til å kjøpe VR enda pga økonomien. velger å vente til det har blitt utviklet ytterligere Endret 26. april 2017 av Eruvos Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Hvor mange PSVR spill har folk skaffet seg til nå? Kikket gjennom spillene å ser jeg har 9 fysiske og et nedlastet. De jeg har er: Eagle Flight, Battle Zone, EVE Valkyrie, Loading Human, Robinson The Journey, Until Dawn Rush of Blood, Super Stardust Ultra VR, Here They Lie og Playstation VR Worlds. Nedlastet er: Job Simulator Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 (endret) 11 vr spill. Endret 26. april 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
samco Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 (endret) Da har jeg anskaffet PS VR. Plusser og minuser med greia. Pluss er opplevelsen fungerer bra ingen tracking problemer så langt. Pluss ingen motion sickness heldigvis. Minuser er opløsningen rimelig dålig tipper rundt DVD kvalitet blåst opp stort. Minus lyd kvalitet spinkelt og dålig liker ikke Sonys ear buds. Minus oppsett. Lednings kaos de luxe blir litt tid på å få litt orden på kabel kaoset. Minus Ingen hdr pass through.... får se om jeg finner en hdmi splitter som "lurer" Sony lille boks. Et must have Nei men spennende når teknologien blir bedre med høyere opløsning. 70 av 100 produkt som den er nå. Endret 26. april 2017 av samco Lenke til kommentar
samco Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 3D Bluray på Ps VR ...... styr unna værste jeg har sett selv Lg 1080p Oled tvr med 720p pr øye ser bedre ut... Blurry og uskarpt. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Minuser er opløsningen rimelig dålig tipper rundt DVD kvalitet blåst opp stort. Oppløsningen for PSVR er 960 x 1080 perr øye, hverken mer eller mindre, standard DVD oppløsning for oss i PAL land er 720 x 576 altså rundt en 2,5 ganger lavere oppløsning. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 3D Bluray på Ps VR ...... styr unna værste jeg har sett selv Lg 1080p Oled tvr med 720p pr øye ser bedre ut... Blurry og uskarpt. Synes 3d på PSVR er bedre en 3d tv jeg har. grattis med pro samco. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Da har jeg anskaffet PS VR. Plusser og minuser med greia. Pluss er opplevelsen fungerer bra ingen tracking problemer så langt. Pluss ingen motion sickness heldigvis. Minuser er opløsningen rimelig dålig tipper rundt DVD kvalitet blåst opp stort. Minus lyd kvalitet spinkelt og dålig liker ikke Sonys ear buds. Minus oppsett. Lednings kaos de luxe blir litt tid på å få litt orden på kabel kaoset. Minus Ingen hdr pass through.... får se om jeg finner en hdmi splitter som "lurer" Sony lille boks. Et must have Nei men spennende når teknologien blir bedre med høyere opløsning. 70 av 100 produkt som den er nå. Hvis du har spillet sett det i pro din, hvis du ikke har Resident Evil 7 kjøpe det, i vr er det faen meg helt jevla rått å spille. https://gamezone.no/avdelinger/spill/playstation-4/ps4-spill/action/resident-evil-7-biohazard-ps4-128953-p0000057872 Den store Resident Evil 7 PSVR trådenhttps://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1757773 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Da har jeg anskaffet PS VR. Plusser og minuser med greia. Pluss er opplevelsen fungerer bra ingen tracking problemer så langt. Pluss ingen motion sickness heldigvis. Minuser er opløsningen rimelig dålig tipper rundt DVD kvalitet blåst opp stort. Minus lyd kvalitet spinkelt og dålig liker ikke Sonys ear buds. Minus oppsett. Lednings kaos de luxe blir litt tid på å få litt orden på kabel kaoset. Minus Ingen hdr pass through.... får se om jeg finner en hdmi splitter som "lurer" Sony lille boks. Et must have Nei men spennende når teknologien blir bedre med høyere opløsning. 70 av 100 produkt som den er nå. 3D Bluray på Ps VR ...... styr unna værste jeg har sett selv Lg 1080p Oled tvr med 720p pr øye ser bedre ut... Blurry og uskarpt. Veldig godt oppsummert om hvordan PSVR er. Jeg deler betraktningene 100%. Husker da PSVR kom og en del av oss klagde på at det var mye kabler og plugger. Da var det en "tulling" her inne som hardnakket på sin hest mente det var lite kabler og plugger. Og som du skriver. Det å se film med VR-brillene for å få "stor skjerm", er så skuffende i kvalitet og detaljer at jeg ikke forstår folk som synes det er fett å se filmer og 3D-filmer i VR-hjelmen. Da kan en begynne å lure på hvor "råtten" og dårlig tv de har i det daglige, hvis de er fornøyd med den bildekvaliteten. I mine "øyne" er PSVR rimelig hyped, og kommer til å ebbe stille ut igjen. (Noen jeg synes det allerede er begynt å gjøre). 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Kunne aldri tenkt meg å verken spilt vanlige spiller eller sett filmer med PS VR, det er rett og slett ikke dugende til slikt. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. april 2017 Forfatter Del Skrevet 27. april 2017 (endret) Nei jeg har prøvd å se film og spille vanlige spill. For lav oppløsning og spill ikke laget for VR er ekstremt ubehagelig. For meg ihvertfall... Har vært rimelig slapt på spill fronten. Men nå begynner det å skje ting. Endel er allerede ute og endel spennende er på vei og rett rundt hjørnet. Vil nok bli endel fine overraskelser under E3. Endret 27. april 2017 av LarZen 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Ja håper det. Har ikke rørt VR siden RE7, og de har jo virkelig satt en høy standard nå. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Å se film i VR om så i 2D er ennå noen år unna, det blir for mye tap av detaljer selv på OR. De fleste som har sett på 360 snutter med HV eller OR ser hvor "foggy" og uskarpe disse er og jeg tror ikke det bare har med oppløsning å gjøre. Film i VR blir neste generasjon evt. ennå et opp før jeg foretrekker ovenfor selv en 9.7" iPad. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. april 2017 Forfatter Del Skrevet 27. april 2017 Ja RE7 er rett og slett fantastisk i VR. Er endel VR titler ute som jeg synes ser bra ut og må få kjøpt etter hvert. Som fks Og så kommer det endel interessante titler fremmover nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå