Amored Skrevet 20. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2017 Er salg på Ubisoft-spill på PlayStation Store nå. Deriblant Werewolves Within.Nei kjøp deg spillet Horizon Zero Dawn. tidens beste spill. Jo, det er helt sant. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2017 Men Horizon Zero Dawn er vel ikke VR? 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. mars 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2017 https://www.youtube.com/watch?v=7R02Df0GcqI Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2017 https://www.youtube.com/watch?v=7R02Df0GcqI Who do you wanna call. Må kjøpes inn Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. mars 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2017 Hehe, håpe det blir bra. Er klar for litt Ghostbusters nostalgi Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 22. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2017 Skeptisk til ghostbusters. Etter som jeg har forstått er det port av et mobil spill. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2017 Skeptisk til ghostbusters. Etter som jeg har forstått er det port av et mobil spill. Er ikke det litt tidelig å si da. er mange mobil spill som er bra exe Bioshock 1 da å det er som det er på ps3 ps4 å pc da mener ikke grafikken . Lenke til kommentar
Dr. Martin Van Nostrand Skrevet 24. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2017 Det er nå tilbud på RE 7: Biohazard til 379kr i PS storen Står på nedlasting hjemme, så ser fram til helgen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2017 Ja det er bare å stålsette seg ? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2017 http://www.theverge.com/2017/3/22/15011846/ghostbusters-now-hiring-playstation-vr-ivan-reitman Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. april 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april 2017 Da er endelig I Expect You to Die ute! Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 6. april 2017 Rapporter Del Skrevet 6. april 2017 (endret) Må si jeg gleder meg til star trek bridge crew. Ser drit morro ut. Håper bare at move kontrollen fungerer godt nok vs oculus og vive da spillet er crossplay. Endret 6. april 2017 av Dimnar Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. april 2017 Rapporter Del Skrevet 6. april 2017 Må si jeg gleder meg til star trek bridge crew. Ser drit morro ut. Håper bare at move kontrollen fungerer godt nok vs oculus og vive da spillet er crossplay. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 6. april 2017 Rapporter Del Skrevet 6. april 2017 Moderatormelding Diskusjon rundt Scorpio skal selvfølgelig postes i xbox-kategorien. Noen innlegg er fjernet/flyttet. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. april 2017 Rapporter Del Skrevet 11. april 2017 Mye salg i PS Store nå.. Noe å anbefale av disse småspillene? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. april 2017 Rapporter Del Skrevet 12. april 2017 Hands-on with 5 of the best new PS VR gamesRead more at https://www.stuff.tv/features/hands-5-best-new-ps-vr-games#XYuVdequLjQP6688.99 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. april 2017 Rapporter Del Skrevet 12. april 2017 Mye salg i PS Store nå.. Noe å anbefale av disse småspillene? Vr spill du mener, trur Residenr evil 7 er på tilbud anbefaler det, virkelig et bra vr spill Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 12. april 2017 Rapporter Del Skrevet 12. april 2017 Noen som har kjøpt starblood arena? Ble kjøpt sent igår kveld. Sovnet på sofaen mens jeg ventet på at det sko bli nedlastet, så har ikke fått testa det enda, og må nå vente til ungene er i seng. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. april 2017 Rapporter Del Skrevet 12. april 2017 Mye salg i PS Store nå.. Noe å anbefale av disse småspillene?Vr spill du mener, trur Residenr evil 7 er på tilbud anbefaler det, virkelig et bra vr spill Takk for tips. Har RE7, men ikke prøvd det ennå. Men, tenkte mer på småspill, som nevnt. Andre opplevelser som man nå kan få for en billigere penge, som jeg nok aldri kommer til å betale full pris for.. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. april 2017 Rapporter Del Skrevet 12. april 2017 Mye salg i PS Store nå.. Noe å anbefale av disse småspillene?Vr spill du mener, trur Residenr evil 7 er på tilbud anbefaler det, virkelig et bra vr spill Takk for tips. Har RE7, men ikke prøvd det ennå. Men, tenkte mer på småspill, som nevnt. Andre opplevelser som man nå kan få for en billigere penge, som jeg nok aldri kommer til å betale full pris for.. skal se nå på psn for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå