Gå til innhold

PlayStation VR - Generell diskusjon

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veit du om pengane blir trekt no fra kontoen eller når dei sende pakken, når man betaler med visa?

Tror prossedyren er at beløpet blir reservert enten ved eller noen dager etterpå. Men blir frigjort igjen etter noen dager for så å bli belastet ved utsendelse. Men du kan jo evnt velge faktura om mulig? Eller spørre Komplett på chatten på siden deres :)

Lenke til kommentar

Wow. Virker sykt. Jeg som har brukt sånn tid å innrede kinorommet mitt nå med en prosjektor på "bare" 120".

En siste ting og. Når jeg har et forholdsvis heftig atmos hjemmekino oppsett. Kan jeg bruke dette med psvr eller er det headset det går i?

Ganske digg å sitte foran en 120 også da. God investering ;-)

Joda for all del. Pengene som har gått på hjemmekinoen er en av de bedre investeringene jeg har gjort de seneste årene. Bare hatt TV og soundbar før, gikk for bowers&wilkins høyttalere nå med xtz atmos, og 2 svs subber. Smeller bra i spill og spesielt film.

Fått målt bassen til at den spiller ned til 16hz i mitt rom, så trøkker noe ekstremt. Samboer ikke så fornøyd dog :p Neste mål er å fått opp bassfeller og jobbe med akustikk, men lommeboka må få roe seg litt ned nå :)

(Var ikke meningen å gå off topic). 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da la Komplett ut mulighet for bestilling også...slang på en der også jeg :p

Takk for tips LarZen.

Hoppet på jeg også.

Denne gang vil jeg være tidlig i køen. Husker jeg var alt for sen på avtrekkeren med hensyn til både Playstation 4, og Xbox Elite Controller den gang de var mulig å forhåndsbestille.

• Liker 1
Lenke til kommentar

snip

Fine videor Larzen.

Jeg merker at fra det jeg har sett av spillene så virker noen veldig "demo aktig". Alla den Headmaster. Kanskje bare meg, men tror jeg går fort lei av å heade baller inn i et mål. Samtidig har du flere spill som virker som "vanlige" spill. EVE spillet ser meget bra ut, det samme gjør London Heist og DriveClub.

Veldig greit forøvrig at man får med en demo disc når man kjøper PS VR, sånn at man kan bestemme seg for et par spill som virker interessante. 

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Ja det er vist mye som virker som litt "demo" aktig og mer en slags introduksjon til VR. Tror det kan være lurt å være forberedt på at det blir endel slikt i starten når PSVR lanseres. 

Men det tar nok ikke lang tid før en beveger seg bort ifra dette. Jeg er veldig spennende å se hvordan det her vil utvikle seg. Er bare glad for å være med ifra starten jeg på noe som kanskje kan forandre spill landskapet dramatisk i årene fremover... :)

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Animasjon som viser hvor alle disse kablene skal... :D

Venter til VR blir trådløst  ;)

Jeg tenkte på det selv i går, men tenker på den første playstation 1 joysticken den var ledning på det tok noen år før sony fikk tråløst kontrollere. og det samme med vr da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...