MR SPEED Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Skal forhåndsbestille farpoint bundelen. Det ser rått ut! Her den, 799.kr hos cdon. kjøpte selv nå. Er den kontoen din utømmelig ? Mener jeg såg en handleliste hos Gamezone du postet, langt som ett vondt år Ha ha nei, mitt siste kjøp er Avatar 3D (3D Blu-ray + Blu-ray + DVD)+Jurassic Park (3D Blu-ray + Blu-ray)=188.kr, har handle mani, det første gang jeg kjøpte her var fra gamezone prisen var ca 25000.kr da, nesten alle fra itavisa fikk shock da de så den summen, sannheten var jeg da kjøpt nesten halve butikken pluss mye annet, jeg hadde spart til det trur da var wii+for mange spill, faen esken var stor da. men kjøper jeg fra Amundsen Hobby da er det større summer en 25000.kr på marklin z+marklin ho digital da. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 En liten life hack for oss som bruker briller og vill sørge for at de ikke treffer linsene. Etter ett tips på nettet laget jeg ett par "spacers". De er laget av 3-4 papp plater, som er ca 2.5cm lange og ca 1cm brede. De er "limt" sammen med denne guffa her, sitter godt, men ikke så godt at man ikke lett kan ta det av uten problemer: De er pakket så inn i elektrotep utenom undersiden, der det brukes samme guffe for å feste til innsiden. Kombinert med briller som ikke er for store og som man kan ha nærme fjeset, fungerer det ganske bra 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2017 Hvordan er PSVR hverdagen for dere nå som dere har hatt den en stund? Fortsatt like imponert? Bruker dere den like mye? Selv så er jeg fortsatt like imponert over hvor heftig VR og PSVR er. Når jeg tar den på igjen etter å ikke ha brukt den på en stund så er det "wow" hver gang. Og der ligger problemet for min del..det går lengre og lengre mellom hver gang jeg bruker den. Har fortsatt ikke spilt ferdig ResidentEvil7.... Godt mulig jeg som er ekstremt lat. Men det å slå på TV,PS4 og dra kabler ut og plassere PSVR på hode og rigge meg til i god stolen er et ork. Det blir varmt og en føler på å ha noe festet på hode. Og selv om RE7 er helt sykt i VR så kjenner jeg blir sliten alt for fort. Ikke pga dårlig teknikk men pga spillet krever for mye av allerede frynsete nerver. Selv om RE7 er mest trolig det beste AAA spillet til VR idag så synes jeg vi fortsatt mangler et VR spill som gjør for VR som hva World of Warcraft gjorde for mmorpg sjangeren. Selv så tror jeg at det er et stort massivt sosialt spill hvor du interakterer med andre spillere i VR som er nøkkelen. Og jeg tror helt klart at før VR virkelig tar av så må vi bli kvitt kablene og det må bli mindre klaustrofobik uten å slippe inn omverden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Ja har faktisk pakket bort selve brillene for øyeblikket, ble for travelt i benken her en periode. Ingen spill som frister om dagen heller så da trenger den ikke å stå fremme. Er så mye annet som spilles når det først blir tid til litt ro og fred Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 (endret) Kan si det samme om Oculus Rift (ikke pakket bort men i futeralene). Jeg har brukt det veldig mye siden jul men akkurat nå som vi går inn i vår/sommer og ift. at spillanseringer gjerne roer seg i denne kalenderperioden har jeg ikke brukt de så mye siste par ukene. Men det blir garantert brukt med jevne mellomrom og mer igjen utover høsten. Det blir litt som at jeg legger bort sykkelen om vinteren og bruker mer tid på den om sommeren. Og som Mala har jeg hatt andre ikke-vr spill som måtte til livs som Wildlands og andre Endret 16. mars 2017 av Theo343 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Hvordan er PSVR hverdagen for dere nå som dere har hatt den en stund? Fortsatt like imponert? Bruker dere den like mye? Selv så er jeg fortsatt like imponert over hvor heftig VR og PSVR er. Når jeg tar den på igjen etter å ikke ha brukt den på en stund så er det "wow" hver gang. Og der ligger problemet for min del..det går lengre og lengre mellom hver gang jeg bruker den. Har fortsatt ikke spilt ferdig ResidentEvil7.... Godt mulig jeg som er ekstremt lat. Men det å slå på TV,PS4 og dra kabler ut og plassere PSVR på hode og rigge meg til i god stolen er et ork. Det blir varmt og en føler på å ha noe festet på hode. Og selv om RE7 er helt sykt i VR så kjenner jeg blir sliten alt for fort. Ikke pga dårlig teknikk men pga spillet krever for mye av allerede frynsete nerver. Selv om RE7 er mest trolig det beste AAA spillet til VR idag så synes jeg vi fortsatt mangler et VR spill som gjør for VR som hva World of Warcraft gjorde for mmorpg sjangeren. Selv så tror jeg at det er et stort massivt sosialt spill hvor du interakterer med andre spillere i VR som er nøkkelen. Og jeg tror helt klart at før VR virkelig tar av så må vi bli kvitt kablene og det må bli mindre klaustrofobik uten å slippe inn omverden. Bruker de ja vær dag nesten, til hva da hm la meg se, vr spill å bruker de til vanlig spill nå spillet Horizon Zero Dawn da større skjem lettere å se da, film både 3d film å vanlig, elsker vr headsett mitt, pLZ Du må bli ferdig Resident evil 7 i vr LarZen tenk snart ta ny runde med bedre grafikk da i skrekken hus ha ha. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Og jepp VR er alltid like WoW hver gang jeg tar det på så for alle som er nysjerrige og lurer - løp og kjøp. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Selv så tror jeg at det er et stort massivt sosialt spill hvor du interakterer med andre spillere i VR som er nøkkelen. Jepp! Jeg har funnet mitt VR heroin her: http://nornsvrcraft.net:8123/ En av de større røde flekkene på kartet der er min kreasjon. Har brukt flere timer nesten hver dag i noen måneder nå. Jeg kan ta av headsettet og oppdage at men i steike det er jo midt på svarteste natta ute og jeg burde ha lagt meg for flere timer siden! Tiden flyr! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Fortell, Enceladus.. Hva er dette? Til PS med PSVR? Ønsker slik å bruke PSVR til Minecraft, slik at man er i verdenen! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Fortell, Enceladus.. Hva er dette? Til PS med PSVR? Ønsker slik å bruke PSVR til Minecraft, slik at man er i verdenen! Er vel mest ment for Vive og Rift men det funker vistnok på PSVR også. Men det er en hack så hvor bra det fungerer kan jeg ikke si noe om. Jeg spiller selv på Vive. http://www.vivecraft.org/ Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Men, du spiller Minecraft med PSVR, ikke sant? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Hvordan er PSVR hverdagen for dere nå som dere har hatt den en stund? Fortsatt like imponert? Bruker dere den like mye? Har fortsatt ikke spilt ferdig ResidentEvil7.... Godt mulig jeg som er ekstremt lat. Men det å slå på TV,PS4 og dra kabler ut og plassere PSVR på hode og rigge meg til i god stolen er et ork. Det blir varmt og en føler på å ha noe festet på hode. Selv så tror jeg at det er et stort massivt sosialt spill hvor du interakterer med andre spillere i VR som er nøkkelen. Og jeg tror helt klart at før VR virkelig tar av så må vi bli kvitt kablene og det må bli mindre klaustrofobik uten å slippe inn omverden. Samme her. Ble vel brukt 2-3 uker etter lansering, så i boksen ved siden av PS4 igjen. Mye kabler og bal. Og siden de ikke kunne ha en HDR-ready break-box, så blir en jo nødt til å koble om. Har ikke noe wow rundt PSVR lengre. "Been there, done that". Spilte en del RE7 i VR, men foretrekker faktisk å spille det på skjerm. BluRay 3D i brillene synes jeg er en "flopp" da oppløsningen og detaljer i bildet er så dårlig at jeg langt heller foretrekker film på tv. For dem som synes stor skjerm er kult, så skjønner jeg det ikke, da det er bare masse detaljer som mangler. Men klart, har du bitte liten tv, er sikkert å se i VR-brillen litt kult. Men jeg har stor skjerm til spilling, og kurrant projector og lerret til film-stundene. Så for min del ble PSVR akkurat slik jeg spådde. En hype i starten, som rolig la seg, og nå gidder jeg knapt kabelstyret for å få de igang igjen. Ja, en headset med kun 1 kabel, og rett i PS4 hadde gjort alt så mye enklere. Slik det er lagt opp nå er det ikke særlig brukervennlig i lengden. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Men, du spiller Minecraft med PSVR, ikke sant? Nei som jeg sa så spiller jeg på Vive Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Hvordan er PSVR hverdagen for dere nå som dere har hatt den en stund? Fortsatt like imponert? Bruker dere den like mye? Har fortsatt ikke spilt ferdig ResidentEvil7.... Godt mulig jeg som er ekstremt lat. Men det å slå på TV,PS4 og dra kabler ut og plassere PSVR på hode og rigge meg til i god stolen er et ork. Det blir varmt og en føler på å ha noe festet på hode. Selv så tror jeg at det er et stort massivt sosialt spill hvor du interakterer med andre spillere i VR som er nøkkelen. Og jeg tror helt klart at før VR virkelig tar av så må vi bli kvitt kablene og det må bli mindre klaustrofobik uten å slippe inn omverden. Samme her. Ble vel brukt 2-3 uker etter lansering, så i boksen ved siden av PS4 igjen. Mye kabler og bal. Og siden de ikke kunne ha en HDR-ready break-box, så blir en jo nødt til å koble om. Har ikke noe wow rundt PSVR lengre. "Been there, done that". Spilte en del RE7 i VR, men foretrekker faktisk å spille det på skjerm. BluRay 3D i brillene synes jeg er en "flopp" da oppløsningen og detaljer i bildet er så dårlig at jeg langt heller foretrekker film på tv. For dem som synes stor skjerm er kult, så skjønner jeg det ikke, da det er bare masse detaljer som mangler. Men klart, har du bitte liten tv, er sikkert å se i VR-brillen litt kult. Men jeg har stor skjerm til spilling, og kurrant projector og lerret til film-stundene. Så for min del ble PSVR akkurat slik jeg spådde. En hype i starten, som rolig la seg, og nå gidder jeg knapt kabelstyret for å få de igang igjen. Ja, en headset med kun 1 kabel, og rett i PS4 hadde gjort alt så mye enklere. Slik det er lagt opp nå er det ikke særlig brukervennlig i lengden. Har blitt litt RE7 og Dirt rally med psVR på meg. Men ellers så blir dem lite brukt. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Men, du spiller Minecraft med PSVR, ikke sant?Nei som jeg sa så spiller jeg på Vive Okei. Ble litt forvirret siden dette var PSVR-tråden.. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Men, du spiller Minecraft med PSVR, ikke sant?Nei som jeg sa så spiller jeg på Vive Okei. Ble litt forvirret siden dette var PSVR-tråden.. Bone har du kjøpt deg psvr nå, leste du skulle det.? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Ja, jeg kjøpte PS Pro og PSVR på "MasterCard hos Expert", med 20 % rabatt. Men, ikke fått prøvd VR så mye enda.. Veldig lite, egentlig! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Ja, jeg kjøpte PS Pro og PSVR på "MasterCard hos Expert", med 20 % rabatt. Men, ikke fått prøvd VR så mye enda.. Veldig lite, egentlig! Ser frem til farpoint, men blir litt dyrere om man skal ha med våpenkontrolleren. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Er salg på Ubisoft-spill på PlayStation Store nå. Deriblant Werewolves Within. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Er salg på Ubisoft-spill på PlayStation Store nå. Deriblant Werewolves Within. Nei kjøp deg spillet Horizon Zero Dawn. tidens beste spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå