Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

PlayStation VR - Generell diskusjon

LarZen

Anbefalte innlegg

Noen som har testa youtube 360 videoer med ps VR ? Jeg for min del får skikkelig dårlig kvalitet på dem fleste 360 video,ene med ps vr settet. Er det bare oss meg eller er det andre som har det på samme viset ?.

Har ikke testa i YouTube-appen, men testa i en annen app. Kvaliteten var veldig dårlig der også. 360-grader er jo artig, men når det ikke er noen 3D-effekt der, ser jeg ikke poenget.

Er enig. Ikke mye morro og sitte og se på 360 videoer der man må gjette seg til hva som skjer :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Di 2 videoene her hvil jeg se i vr men det går dessverre ikke ennå, jeg venter å venter på sony skal få ræva i gir å fixse det video 1 Great White Sharks 360 Video 4K!! - Close encounter on Amazing Virtual Dive

Video 2 er denne. Mega Coaster: Get Ready for the Drop (360 Video)

Hvem her tør å spille Resident evil 7 å fullføre hele spillet i VR, plz svar meg er jevla nysgjerrig der hva synes du om spillet da liker du det  :eek: jeg :dribble:  :green:  :D  :yes: 

Lenke til kommentar

Di 2 videoene her hvil jeg se i vr men det går dessverre ikke ennå, jeg venter å venter på sony skal få ræva i gir å fixse det video 1 Great White Sharks 360 Video 4K!! - Close encounter on Amazing Virtual Dive

Video 2 er denne. Mega Coaster: Get Ready for the Drop (360 Video)

Hvem her tør å spille Resident evil 7 å fullføre hele spillet i VR, plz svar meg er jevla nysgjerrig der hva synes du om spillet da liker du det  :eek: jeg :dribble:  :green:  :D  :yes: 

Får desverre ikke spillet før i morgen. Blir nok og spille det igjennom uten VR først så en gang i VR :)

Lenke til kommentar

Moderatormelding

Da det har blitt antydet ønsker om å få splittet all RE7 snakket ut i en separat tråd vil jeg starte på prosessen fra og med dette innlegget, ser da helst at temaet ikke blir videre diskutert i denne tråden men blir tatt opp igjen i den nyopprettede tråden. Når splittelsen er ferdig vil jeg oppdatere dette innlegget med link til ny tråd.

Edit: 

Moderatormelding

Har prøvd å splittet ut det meste av sammenhengende diskusjon til ny tråd : Den store Resident Evil 7 PSVR tråden, dog ikke stuss med å fyre av en PM til meg om dere mener jeg har gjort noe feil eller vil ha noe endret her. 

Modereringen skal ikke diskuteres i tråden. Eventuelle tilbakemeldinger på moderering skal gjøres ved pm eller i tilbakemeldingskategorien.

Endret av Evil-Duck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som dessverre alt for mange plasser så er PSVR utsolgt. Men nå har det kommet endel på lager igjen i Japan. Og da har folk strømmet til butikkene for å stå i kø. Vanlig på lansering av nye produkter men flere mnd etter pga for høy etterspørsel...heftig! 

Se kilde for flere bilder og informasjon.

7ov8CJ5.jpg

kilde

Endret av LarZen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Utifra etterspørselen rundt i verden så tviler jeg på det. Men det er fortsatt tidlig så alt kan skje. Men nå ser det endelig ut som Sony begynner å klare å produsere nok PSVR enheter slik at folk faktisk kan få kjøpt produktet.

Jeg bor i en forholdsvis liten by og jeg kjenner daglig leder på Elkjøp her slik. Og han sa at om Sony hadde hatt nok PSVR enheter så kunne han solgt godt over 100 enheter rundt juletider. Det i en liten bygd som Notodden..

Det som skal bli spennende nå er om spill utvalget tar seg opp. Det har vært akkurat litt for lite å velge mellom etter min mening. Resident Evil 7 er uten tvil en system selger. Men vi trenger flere spill på det nivået. E3 i år blir viktig.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...