Walkyrje Skrevet 23. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2017 Noen som har testa youtube 360 videoer med ps VR ? Jeg for min del får skikkelig dårlig kvalitet på dem fleste 360 video,ene med ps vr settet. Er det bare oss meg eller er det andre som har det på samme viset ?. Har ikke testa i YouTube-appen, men testa i en annen app. Kvaliteten var veldig dårlig der også. 360-grader er jo artig, men når det ikke er noen 3D-effekt der, ser jeg ikke poenget. Er enig. Ikke mye morro og sitte og se på 360 videoer der man må gjette seg til hva som skjer Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2017 Di 2 videoene her hvil jeg se i vr men det går dessverre ikke ennå, jeg venter å venter på sony skal få ræva i gir å fixse det video 1 Great White Sharks 360 Video 4K!! - Close encounter on Amazing Virtual Dive. Video 2 er denne. Mega Coaster: Get Ready for the Drop (360 Video) Hvem her tør å spille Resident evil 7 å fullføre hele spillet i VR, plz svar meg er jevla nysgjerrig der hva synes du om spillet da liker du det jeg Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 23. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2017 Di 2 videoene her hvil jeg se i vr men det går dessverre ikke ennå, jeg venter å venter på sony skal få ræva i gir å fixse det video 1 Great White Sharks 360 Video 4K!! - Close encounter on Amazing Virtual Dive. Video 2 er denne. Mega Coaster: Get Ready for the Drop (360 Video) Hvem her tør å spille Resident evil 7 å fullføre hele spillet i VR, plz svar meg er jevla nysgjerrig der hva synes du om spillet da liker du det jeg Får desverre ikke spillet før i morgen. Blir nok og spille det igjennom uten VR først så en gang i VR Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 25. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2017 (endret) Moderatormelding Da det har blitt antydet ønsker om å få splittet all RE7 snakket ut i en separat tråd vil jeg starte på prosessen fra og med dette innlegget, ser da helst at temaet ikke blir videre diskutert i denne tråden men blir tatt opp igjen i den nyopprettede tråden. Når splittelsen er ferdig vil jeg oppdatere dette innlegget med link til ny tråd. Edit: Moderatormelding Har prøvd å splittet ut det meste av sammenhengende diskusjon til ny tråd : Den store Resident Evil 7 PSVR tråden, dog ikke stuss med å fyre av en PM til meg om dere mener jeg har gjort noe feil eller vil ha noe endret her. Modereringen skal ikke diskuteres i tråden. Eventuelle tilbakemeldinger på moderering skal gjøres ved pm eller i tilbakemeldingskategorien. Endret 25. januar 2017 av Evil-Duck 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. januar 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) Som dessverre alt for mange plasser så er PSVR utsolgt. Men nå har det kommet endel på lager igjen i Japan. Og da har folk strømmet til butikkene for å stå i kø. Vanlig på lansering av nye produkter men flere mnd etter pga for høy etterspørsel...heftig! Se kilde for flere bilder og informasjon. kilde Endret 26. januar 2017 av LarZen 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. januar 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2017 Ser at endel har fått PSVR på lager her i Norge nå. Komplett har 30 stk på lager nå. 1 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 27. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2017 Ser det er et nytt VR-spill ute på PlayStation Store nå - Time Machine VR. Noen som har testa det? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. januar 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2017 Ikke testa...ser det får blandet med anmeldelser på Steam. Dette kommer neste uke. Og til mandag så får vi dato når I Expect You to Die kommer..endelig! Vært ute en stund i USA og fått bra omtale. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2017 (endret) Magisk http://www.eurogamer.net/articles/2017-01-29-why-vr-might-be-the-next-weapon-in-the-war-on-dementia https://www.youtube.com/watch?v=h4AnJhAYWdQ&feature=youtu.be&t=2m2s Endret 29. januar 2017 av Theo343 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. januar 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2017 Slå på PSVR og fyr opp denne i YouTube appen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2017 Over 62,000 spillere har testet Resident Evil til PSVR http://vrgamer.no/2017/01/27/over-62000-spillere-har-testet-resident-evil-til-psvr/ Lenke til kommentar
samco Skrevet 31. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2017 (endret) Rimelig lite mot antall solgte Ps4. Tror dette går mot en flopp av Sony med software utvalget som har kommet ut. Finn.no har hatt et godt utvalg av brukte psvr siden lansering. Endret 31. januar 2017 av samco Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. januar 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2017 (endret) Utifra etterspørselen rundt i verden så tviler jeg på det. Men det er fortsatt tidlig så alt kan skje. Men nå ser det endelig ut som Sony begynner å klare å produsere nok PSVR enheter slik at folk faktisk kan få kjøpt produktet. Jeg bor i en forholdsvis liten by og jeg kjenner daglig leder på Elkjøp her slik. Og han sa at om Sony hadde hatt nok PSVR enheter så kunne han solgt godt over 100 enheter rundt juletider. Det i en liten bygd som Notodden.. Det som skal bli spennende nå er om spill utvalget tar seg opp. Det har vært akkurat litt for lite å velge mellom etter min mening. Resident Evil 7 er uten tvil en system selger. Men vi trenger flere spill på det nivået. E3 i år blir viktig. Endret 31. januar 2017 av LarZen Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2017 (endret) Utsolgt i alle butikker siden slippet = Flopp? Selv Oculus Rift og HTC Vive er solgt over alle forventninger. Man skal høre mye før øra detter av. Samco, hvilke ting her i verden har du ikke en negativ holdning mot? Endret 1. februar 2017 av Theo343 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. februar 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2017 Idag rulles ut den nye system update om du har søkt om å beta teste. For PSVR betyr det nå at 3D Blu-ray filmer kan sees med PSVR 1 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 3. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2017 Idag rulles ut den nye system update om du har søkt om å beta teste. For PSVR betyr det nå at 3D Blu-ray filmer kan sees med PSVR Kult! Det bør jo eliminere all form for crosstalk (dobbeltbilde) når hvert øye får foret hver sin billedstrøm. Gleder meg til offisiell release siden jeg ikke er med i beta. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2017 3D film i VR briller er nice Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2017 (endret) 3D film i VR briller er nice Jeg lurer på samme som du. endelig kan jeg teste 3d filmene med ps vr, har sett di før på mitt 3d tv. Endret 3. februar 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Amored Skrevet 4. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2017 Noen som har fått testet 3D-film i VR enda? Lenke til kommentar
fee9x Skrevet 4. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2017 VR er nå i hus. Spilt i noen timer, men blir fort veldig svimmel og kvalm. Noen tips? Gjelder spesielt Robinson the journey spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå