MR SPEED Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Er faktisk spent på hvor mye eg greier å spille RE7 i VR, føler terskelen for å ødelegge meg selv med slike spill har blitt vesentlig lavere med årene siden jeg lever meg sånn inn i helvete inn.. Litt jevlig er det for meg men ikke mye da ca 1%, ser etter kjøtthue, ps er ikke noen her i forumet jeg mener da, er i Resident evil 7 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Fikk Resident evil 7 i dag. Bitch! EDIT: Sorry skrivefeil, mente selvsagt Gratulerer! Jeg KLØR etter å spille 7ern og disse siste dagene å vente er rett og slett tortur Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2017 Min kopi av RE7 har stått på ordrestatus: plukkliste i to dager hos Gamezone. Håper dem sender i morgen så jeg har det til mandag. Kjipt at posten ikke sender post på lørdager lengre Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Fikk Resident evil 7 i dag. Bitch! EDIT: Sorry skrivefeil, mente selvsagt Gratulerer! Jeg KLØR etter å spille 7ern og disse siste dagene å vente er rett og slett tortur Neste gang gjør du som meg pre ordre hos Gamezone. jeg fant ikke kjøtthue i Resident evil 7. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Jeg var fast bestemt på PC versjonen digitalt på forhånd, derfor ble det ikke kjøpt fra Gamezone denne gangen. Breath of the Wild er derimot allerede bestilt fra de i håpet om at de sender det ut tidligst mulig Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Jeg var fast bestemt på PC versjonen digitalt på forhånd, derfor ble det ikke kjøpt fra Gamezone denne gangen. Breath of the Wild er derimot allerede bestilt fra de i håpet om at de sender det ut tidligst mulig Vær tidlig utte med å pre ordre spillene, jeg var tidlig utte med Resident Evil 7 da jeg først så det på nett for første gang. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Er ganske spent på storyen i RE7. De tidligere spillene har som regel fulgt et slags mønster. Er også litt nysgjerrig på om jeg bør fullføre 6ern først også. Som Mala, er jeg i tvil om jeg klarer å spille RE7 i VR. Jeg er blitt en gammel mann som må passe på hjertet... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Er ganske spent på storyen i RE7. De tidligere spillene har som regel fulgt et slags mønster. Er også litt nysgjerrig på om jeg bør fullføre 6ern først også. Som Mala, er jeg i tvil om jeg klarer å spille RE7 i VR. Jeg er blitt en gammel mann som må passe på hjertet... Du er ikke gammel da, ps jeg er eldre en deg nøyaktig 17 år eldre en deg Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Er dere mørke redde gutter. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Er ganske spent på storyen i RE7. De tidligere spillene har som regel fulgt et slags mønster. Er også litt nysgjerrig på om jeg bør fullføre 6ern først også. Som Mala, er jeg i tvil om jeg klarer å spille RE7 i VR. Jeg er blitt en gammel mann som må passe på hjertet... Du er ikke gammel da, ps jeg er eldre en deg nøyaktig 17 år eldre en deg Dere er sikkert bare ungdommer i forhold til meg 1 Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 RE7 er et spill som jeg absolutt blir og kjøpe. Tenk 10 timer med vr. Blir bra detta 1 Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Noen som har testa youtube 360 videoer med ps VR ? Jeg for min del får skikkelig dårlig kvalitet på dem fleste 360 video,ene med ps vr settet. Er det bare oss meg eller er det andre som har det på samme viset ?. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Det spørs hva du mener med "dårlig kvalitet". Oppløsningen er jo ikke optimal på noen av dagens VR briller. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Er ganske spent på storyen i RE7. De tidligere spillene har som regel fulgt et slags mønster. Er også litt nysgjerrig på om jeg bør fullføre 6ern først også. Som Mala, er jeg i tvil om jeg klarer å spille RE7 i VR. Jeg er blitt en gammel mann som må passe på hjertet... Du er ikke gammel da, ps jeg er eldre en deg nøyaktig 17 år eldre en deg Dere er sikkert bare ungdommer i forhold til meg Ha ha nei er 47 år du. 1 Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Er ganske spent på storyen i RE7. De tidligere spillene har som regel fulgt et slags mønster. Er også litt nysgjerrig på om jeg bør fullføre 6ern først også. Som Mala, er jeg i tvil om jeg klarer å spille RE7 i VR. Jeg er blitt en gammel mann som må passe på hjertet... Du er ikke gammel da, ps jeg er eldre en deg nøyaktig 17 år eldre en deg Dere er sikkert bare ungdommer i forhold til meg Ha ha nei er 47 år du. Slår deg med et år Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Er ikke så lenge til Dirt Rally blir kompatibelt med PS VR folkens! VRgamer.no - Dirt Rally kommer til PlayStation VR Håper virkelig du eier spillet fra før, for det må være litt kjipt å oppdage kommende VR-støtte 2 dager "for sent". Prisen har nettopp gått opp fra 159,- til 599,- for Dirt Rally Vi kom frem til følgende 2 sider tidligere i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1688973&p=23670734 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Er ikke så lenge til Dirt Rally blir kompatibelt med PS VR folkens! VRgamer.no - Dirt Rally kommer til PlayStation VR Håper virkelig du eier spillet fra før, for det må være litt kjipt å oppdage kommende VR-støtte 2 dager "for sent". Prisen har nettopp gått opp fra 159,- til 599,- for Dirt Rally Vi kom frem til følgende 2 sider tidligere i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1688973&p=23670734 Takk for tipse da, kjøpte det dagen før jeg fikk Resident evil 7, kjøpte oxo Robinson: The Journey. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Er ikke så lenge til Dirt Rally blir kompatibelt med PS VR folkens! VRgamer.no - Dirt Rally kommer til PlayStation VR Håper virkelig du eier spillet fra før, for det må være litt kjipt å oppdage kommende VR-støtte 2 dager "for sent". Prisen har nettopp gått opp fra 159,- til 599,- for Dirt Rally Vi kom frem til følgende 2 sider tidligere i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1688973&p=23670734 Takk for tipse da, kjøpte det dagen før jeg fikk Resident evil 7, kjøpte oxo Robinson: The Journey. Glad jeg kjøpte Dirt rally for en stund tilbake til ps4. Har det på pc og testa det litt med oculus dk2. Grei nok opplevelse. Men regner med det blir litt bedre med ps VR. Btw åssen er Robinson the Journey ?. Verd og kjøpe ? Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Virker da lovende. http://pureplaystation.com/review-resident-evil-7-ps4psvr/2017/01/ Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Noen som har testa youtube 360 videoer med ps VR ? Jeg for min del får skikkelig dårlig kvalitet på dem fleste 360 video,ene med ps vr settet. Er det bare oss meg eller er det andre som har det på samme viset ?. Har ikke testa i YouTube-appen, men testa i en annen app. Kvaliteten var veldig dårlig der også. 360-grader er jo artig, men når det ikke er noen 3D-effekt der, ser jeg ikke poenget. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå