Tor Rasmussen Skrevet 24. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2016 (endret) Dette lyd-headsettet laget for PSVR er på tilbud, kun frem til mandag. (799,- mot normalt 1.095,-)God pris nå. http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/gaming-headset/TBEARSTE350VR/turtle-beach-stealth-350vr-gaming-headset Endret 24. desember 2016 av Tor Rasmussen 1 Lenke til kommentar
K2D Skrevet 25. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2016 (endret) Samco, at du ikke er forvist fra denne delen av forumet er meg en forundring. Du sprer bare negativitet når du rører ved tastaturet og fyrer opp til drama - ofte dårlig eller utilslørt som en velmenende forum samaritan. Noen ganger har jeg ledd av deg, men mest av alt skaper du et ønske om at jeg skynder meg videre til neste destinasjon på weben. Håper det blir endring her snart. God Jul. On-topic: 4K VR kan vi sette på ønskelista sammen med ps6/xb5. PC/konsoll med trådløs HDMI er en teknisk umulighet. Dvs, inntil man "beamer" inn data med laser.. Endret 25. desember 2016 av K2D 8 Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2016 Samco, at du ikke er forvist fra denne delen av forumet er meg en forundring. Du sprer bare negativitet når du rører ved tastaturet og fyrer opp til drama - ofte dårlig eller utilslørt som en velmenende forum samaritan. Noen ganger har jeg ledd av deg, men mest av alt skaper du et ønske om at jeg skynder meg videre til neste destinasjon på weben. Håper det blir endring her snart. God Jul. On-topic: 4K VR kan vi sette på ønskelista sammen med ps6/xb5. PC/konsoll med trådløs HDMI er en teknisk umulighet. Dvs, inntil man "beamer" inn data med laser.. God jul (skulle kanskje kommentert litt men det er jul og synes litt synd på folk som bruker tid og energi på viktige ting som å bli irritert på en forum side) Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 25. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2016 Noen som vet hvor det er lurest å bestille fra hvis man vil ha ett PSVR-headset så fort som mulig? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2016 Akkurat nå, finn.no 1 Lenke til kommentar
K2D Skrevet 25. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2016 Eller brukt på Gamestop. Fysisk i butikk, f. eks obs elektro.. Ha en forhåndsbestilling hos nettbutikk i bakhånd. 1 Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 25. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2016 Hvordan er det å kjøpe fra utlandet da? Amazon, ebay, osv. Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 25. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2016 Etter stor suksess med å kjøpe dette settet til gutta mine(11 og 13år), samt meg selv selvfølgelig:-), så lurer jeg fælt på hva forumet anbefaler av VR materiale å mate maskinen med? Har alt vi trenger av kontrollere, samt VR world og det medfølgende spillet sammen med brillene. Hva annet morsomt finnes? 1 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2016 Etter stor suksess med å kjøpe dette settet til gutta mine(11 og 13år), samt meg selv selvfølgelig:-), så lurer jeg fælt på hva forumet anbefaler av VR materiale å mate maskinen med? Har alt vi trenger av kontrollere, samt VR world og det medfølgende spillet sammen med brillene. Hva annet morsomt finnes? Kan anbefale Batman Arkham VR, Job Simulator og Werewolves Within. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2016 Etter stor suksess med å kjøpe dette settet til gutta mine(11 og 13år), samt meg selv selvfølgelig:-), så lurer jeg fælt på hva forumet anbefaler av VR materiale å mate maskinen med? Har alt vi trenger av kontrollere, samt VR world og det medfølgende spillet sammen med brillene. Hva annet morsomt finnes? Prøv vr demo av Resident evil 7, spillet kommer ut den 24 januar, Driveclub VR er på tilbud 170.kr til 180.kr husker ikke nøyaktig pris i hode nå, kjøpte det selv i går. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2016 PlayStation Plus January 2017 update: New year to feature first PlayStation VR PS4 games? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2016 Det er et vr spill jeg lurer på, er releasedatoen på resident evil 7 den 24 januar eller er det feil dato da spillet kommer ut. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2016 Det er et vr spill jeg lurer på, er releasedatoen på resident evil 7 den 24 januar eller er det feil dato da spillet kommer ut. Ser riktig ut det. 1 Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 28. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2016 Faen at de ikke klarer å få fingen ut å få slipt i expect you to die her i europa og. Ser ganske gøy ut. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2016 Det er et vr spill jeg lurer på, er releasedatoen på resident evil 7 den 24 januar eller er det feil dato da spillet kommer ut. Ser riktig ut det. Takk. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2016 (endret) Helt enig i dette http://www.eurogamer.net/articles/2016-12-29-vr-may-not-have-made-much-money-but-its-already-revitalising-games VR may not have made much money, but it's already revitalising games Tipper at 2017 blir et topp år for VR Endret 29. desember 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2016 http://vrgamer.no/2016/12/29/unearthing-mars-snart-klar-for-psvr/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2016 Såg traileren nå under lite optimale fohold, men ble nysgjerrig jeg Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2016 Så lenge er det til Reisident evil 7 kommer ut den 24 Januar 2017. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. desember 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2016 Du er klar som ett egg for RE7 skjønner jeg Jokingnutra! Er gøy når det nærmer seg lansering av noe en har ventet og gledet seg til. Kjenner jeg er veldig klar for RE7 jeg også. Prøvde demoen på min PC i native 4K. Spillet ser helt utrolig bra ut. Flere hakk over hva PS4/PS4Pro klarer selvfølgelig. Men dette blir å spilles med PSVR. Selv med den syke grafikken jeg får på PC så når det ikke VR versjonen opp til knea engang når det kommer til innlevelse og potensialet til å drite i buksa...noe jeg faktisk ser frem til 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå