Mala Skrevet 22. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2016 Noen som har prøvd Perfect? Ser det er ganske billig nå, men er det noe tess ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2016 YouTube appen på PS4 støtter nå VR http://www.playstationvr.us/ps4-youtube-playstation-vr-support/ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2016 YouTube appen på PS4 støtter nå VR http://www.playstationvr.us/ps4-youtube-playstation-vr-support/ Takk. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2016 Noen som har prøvd Perfect? Ser det er ganske billig nå, men er det noe tess ? Testa det litt. Det er 3 destinasjoner med 3 viewpoints. Du kan velge dag eller natt. Det ser virkelig ikke bra ut. Veldig blurry. Du kan skru på en radio på hvert enkelt sted, og kaste/pinner/snøballer. Ganske meningsløst egentlig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2016 Haha, akkurat det jeg ønsket å unngå ja. Greit, 65kr spart 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2016 Testa Perfect på Oculus Rift nå. Men jeg visste det var en "Experience" og forventet ikke noe spillaktig. Flott opplevelse man betaler en brus og sjokolade for. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 23. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2016 Flere VR-titler er ute på PS Store nå. Deriblant Perfect, Lethal VR, Rollercoaster Dreams. Jeg testa førstnevnte siden det bare koster 65kr, og ble veldig skuffa! Det visuelle er ikke bra! Veldig blurry og nærmest helt poengløst. Kikka på videoen av Rollercoaster Dreams, og ble umiddelbart interessert. Men så gikk det opp for meg at det ikke ser ut som de har putta veldig mye jobb i spillet. Det virka dødt. Det kan selvfølgelig være moro, men jeg fikk ikke det inntrykket av videoen. Lethal VR fokuserer på skytetrening, og ser ganske interessant ut! Mener jeg har sett Giant Bomb spille det på Vive tidligere. Har vurdert Rollercoaster Dreams sjøl.. Kun fordi jeg har lyst på et rollercoaster spill på VR Men det ser jo så gampræva dårlig ut.. ;/ 1 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2016 Testa Perfect på Oculus Rift nå. Men jeg visste det var en "Experience" og forventet ikke noe spillaktig. Flott opplevelse man betaler en brus og sjokolade for. Jeg forventet heller ikke noe "spillaktig", men opplevelsen er langt fra god. Skulle heller kjøpt en brus og en sjokolade - billigere og mer for pengene. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2016 (endret) Perfect opplevelsen var akkurat som forventet? Hva forventet du? Endret 23. desember 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2016 It avisen inntrykk av PS VR er grei lesing .... Flott med ubiaste omtaler. 1 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2016 Perfect opplevelsen var akkurat som forventet? Hva forventet du? At det skulle se bedre ut. Var alt som trengtes. Men når det visuelle ikke er på plass i et produkt som Perfect, sitter man igjen med lite. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. desember 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. desember 2016 It avisen inntrykk av PS VR er grei lesing .... Flott med ubiaste omtaler. Har holdt tunga mi over flere av dine innlegg og da spesielt på PlayStation biten av forumet. Men når du av alle drar inn ord som unbiased så måte jeg le. Og jeg klarer ikke å holde kjeft lengre. Hva feiler deg egentlig deg? Voksne mannen? Som gjør ikke stort mer på denne biten av forumet en å lire av deg negativitet mot produkter du klart som dagen har null interesse av? God Jul foresten din skrulling. Julegaven min blir vel en advarsel eller utestengelse av forumet. Absolutt verdt det. 7 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2016 Er første gang jeg blir sint å lese noe fra itavisen ang psvr. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2016 Var det noe å bli så sint for, da? Helt grei omtale med plusser og minuser. Jeg er enig med ham i det meste. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2016 Var det noe å bli så sint for, da? Helt grei omtale med plusser og minuser. Jeg er enig med ham i det meste. Er det her jeg ble sint på txt da ikke annet....VR-spilling er ikke helt der ennå. Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2016 It avisen inntrykk av PS VR er grei lesing .... Flott med ubiaste omtaler. Har holdt tunga mi over flere av dine innlegg og da spesielt på PlayStation biten av forumet. Men når du av alle drar inn ord som unbiased så måte jeg le. Og jeg klarer ikke å holde kjeft lengre. Hva feiler deg egentlig deg? Voksne mannen? Som gjør ikke stort mer på denne biten av forumet en å lire av deg negativitet mot produkter du klart som dagen har null interesse av? God Jul foresten din skrulling. Julegaven min blir vel en advarsel eller utestengelse av forumet. Absolutt verdt det. God jul Larzen. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2016 Sony Vr v2. Forbedringer forslag. 4K opløsning med HDR mulighet for Ps4 pro. Bedre tracking med en sensor løsning mot Ps kamera. Vr vennelig "move" oppfølger der man holder kontrollene mere naturlig. Tråløs eller en batteri pakke løsning. Sony hmz-t3 hadde en batteri/wireless hdmi mulighet. 1 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 24. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2016 Nå tror jeg et par er litt hårsåre her.Selv om noen av oss her og itavisen ikke synes VR er the big hit i denne generasjon, så må det jo være åpent for begge sider av saken.Jeg er særdeles enig med itavisen sin beskrivelse, og det ligner mye slik jeg opplever PSVR. 1 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 24. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2016 Sony Vr v2. Forbedringer forslag. 4K opløsning med HDR mulighet for Ps4 pro. Bedre tracking med en sensor løsning mot Ps kamera. Vr vennelig "move" oppfølger der man holder kontrollene mere naturlig. Tråløs eller en batteri pakke løsning. Sony hmz-t3 hadde en batteri/wireless hdmi mulighet. Mitt eneste problem med PSVR er trackingen, selvom det bare er et problem i enkelte spill. En sensorløsning er å foretrekke. Move-kontrollerne har jeg hatt lite problemer med - det fungerer overraskende bra! 4k-oppløsning er høyst unødvendig! Jeg tar gjerne lavere oppløsning mot en ypperlig framerate - PSVR har null problemer her. Trådløs løsning er heller ikke nødvendig, da kablene ikke er i veien på noen som helst måte. De kunne kanskje ha funnet en annen løsning enn den unødvendig "tunge" boksen som henger og slenger når en står og spiller. Personlig håper jeg de ikke kommer med et oppgradert headset på en stund. Det nåværende fungerer fint som det er. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2016 Det de burde gjøre - og hvem vet, kanskje de har gjort det - er å lage headsettet slik at det er en smal sak å bytte ut skjermer og tracking etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå