Gå til innhold

PlayStation VR - Generell diskusjon

LarZen

Anbefalte innlegg

Ja det vil se ut som det er en 225" skjerm foran deg. Jeg har prøvd dette på noe Sony hadde tidligere som var som PSVR men mindre og kun for film. Det var rimelig heftig :)

Ny trailer med noen få klipp av nye spill.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

399 euro her i europa. Heilt på kanten prismessig. Blir vurdert etter tester osv.

Selv synes jeg prisen er for denne type teknologi helt kurant. Om en synes det er mye penger så er alternativet å vente da prisen vil garantert gå ned etter en stund. Og ikke minst få prøvd før en legger penger i det. 

Personlig så har jeg ventet på VR siden jeg så The Lawnmower Man for rundt 24 år siden. 

Og for meg så er ikke total prisen for VR på PS4 et problem overhode. Ikke for noe jeg har ventet så lenge på :)

Om en vil registrere seg for å få informasjon om plasser en kan prøve PSVR. Eller for å forhåndsbestille. Så kan en registrere seg her.

Lenke til kommentar

Blir nok en justering etterhvert. Og om Elkjøp slår til med et skikkelig tilbud så slenger jeg inn en ordere der isteden.

Ser ut som etterspørselen er stor. Amazon kan ikke lengre garantere dato på PSVR.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Kan man koble VR briller på seg, legge seg i senga, slappe av og nå spille med VR brillene på?

Bare det er verdt prisen imo.

Ja og nei. Det forutsetter at man kan bytte ut X eller Y aksen, med Z aksen fra bruker. Har det øverst på VR ønskelista selv, men jeg tror ikke det er en greie. Det man kan gjøre med virtuell kino, er å låse bevegelsene så man hele tiden fokuser på senter av bildet.

Edit: @Xaval: Kamera er påkrevd. Vet ikke forholdet mellom spill som bruker Move vs DS4, men det var snakk om at man kunne bruke 2 DS4 kontroller som Move kontrollere til nød. Vet ikke om det er tilfellet..

Endret av K2D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...