Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

PlayStation VR - Generell diskusjon

LarZen

Anbefalte innlegg

Resident evil biohazard er en stor vr tittel men jeg vil ikke spille grøssere. Jeg er for feig. Alien isolation ble nesten for mye for meg. Jeg skal nok spille resident evil men ikke som vr.

Jeg er mest spent på nye grand turismo. Der er det et stort potensiale.

Eller det kan hende jeg går for vr på pc.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, ja grøsserspil i VR kan få dem fleste til å lukke øyne når det blir for jævlig. Og det sier jo mye om VR :)

Er veldig spent på Grand Turismo jeg også. Men da mest pga det er et av få spill som er laget fra bunnen av med HDR i tankene. Tipper det kommer til å se rimelig heftig ut på et bra TV.

Har du en bra PC så er å vurdere VR der isteden langt ifra dumt. Frister veldig med en Oculus nå som deres Touch kontrollere er ute....

Lenke til kommentar

Resident evil biohazard er en stor vr tittel men jeg vil ikke spille grøssere. Jeg er for feig. Alien isolation ble nesten for mye for meg. Jeg skal nok spille resident evil men ikke som vr.

Jeg er mest spent på nye grand turismo. Der er det et stort potensiale.

Eller det kan hende jeg går for vr på pc.

Jeg så en 360 demo-video med playstation vr da, att noen prøvde kontakte spøkelser da, jeg trude det var  virkelig, da var jeg ikke høy i hatten, men det var bare demo film jeg merket det etter på da. det var ubehagelig så jeg synes ikke Resident Evil 7 er så ile da, jo litt da kontrolleren min pipper att den var tom for strøm da skvatt jeg en del help da var jeg litt urolig jo er litt urolig da men ikke mye da, vet ikke som LarZen skriver at går man på  beroligende medisiner så reagerer man mindre, jeg går på det vær dag grunn av min epilepsi.

Lenke til kommentar

Er helt enig med deg att Resident evil 7 :eek: er det beste VR spillet til vr til nå, sikle det er 43 dager nå til   :dribble: 24 januar 2017.  :dribble:

Ja det spillet gikk ifra "må vel kjøpes etterhvert" til kjøp på dag 1 ! :) Skal se om jeg klarer å få tak i Collectors Edition.

Ser ikke ut som det er så lett få tak i da, :hm: de selger bare til amerikanske adresser. :hrm:  :nei: er dritt faen meg ja ja da sparer jeg noen kr da. :p

Lenke til kommentar

The Martian VR Experience har gått ned kraftig i pris. Koster nå 82kr. Det fikk vel mye kritikk da det kosta nesten 200kr og er strengt tatt en veldig kort tech demo. Men til 82kr så synes ihvertfall jeg det kan kanskje være verdt å prøve...

How We Soar dukket opp i natt og koster 169kr

Selv krysser jeg fingrene for at vi får I Expect You To Die i morgen. Den ligger på US PSN nå men er rykter om at EU utgaven er utsatt til 2017 :( EDIT: Jepp, utsatt i UK/EU til tidlig 2017 pga alders merking og dritt i alle dem forskjellige territoriene. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Tips for dem som er lei av å switche HDMI for VR. Opp til 36 bits fargesupport.

http://www.ebay.com/itm/Ultra-HD-4K-x-2K-HDMI-Switch-3x1-3-Port-Switcher-Selector-3D-1080p-w-IR-Remote-/112183204007

Må nok si et stort NEI til den switchen der.

Krav til 4k og HDR er:

HDMI2.0a 

HDCP2.2

Og hastighet bør støtte 18Gbps

Den switchen er "gammel" og støtter nada.

• HDMI devices.
  • Supports HDMI 1.4b, HDCP 1.0/1.1 standards.
  • Support 10.2Gbps transmission rate and the max band wide up to 300MHz.
Lenke til kommentar

Endelig fikk jeg tak i Move-kontroller nummer 2! Fikk testa Job Simulator litt, og ble ganske underholdt av Store Clerk-delen, siden jeg selv jobber i dagligvare. Spilte det i bortimot én time før jeg spilte Werewolves Within resten av kvelden, for tredje dag på rad.

For et community spillet har! Møter stadig på spillere fra tidligere sessions. Jeg får nesten samme følelsen som da jeg spilte Star Wars Galaxies dag ut og dag inn. Ordentlig moro!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...