MR SPEED Skrevet 15. november 2016 Rapporter Del Skrevet 15. november 2016 Resident Evil VR Could Be on the Way. https://gamerant.com/resident-evil-vr-229/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. november 2016 Rapporter Del Skrevet 15. november 2016 (endret) Hæ, er vel skrevet i stein for lenge siden at Resident Evil 7 vil kunne spilles i VR? EDIT: Måtte være noe bogus ja, artikkelen er 1 år gammel. Nå må du følge med Endret 15. november 2016 av Mala 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. november 2016 Rapporter Del Skrevet 15. november 2016 Hæ, er vel skrevet i stein for lenge siden at Resident Evil 7 vil kunne spilles i VR? EDIT: Måtte være noe bogus ja, artikkelen er 1 år gammel. Nå må du følge med ha ha trude det var det første Resident Evil 1 jeg. Jeg hvil ha Residen evil 123 i vr. Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 16. november 2016 Rapporter Del Skrevet 16. november 2016 Alien Isolation VR er min drøm http://www.ign.com/articles/2016/09/19/alien-isolation-vr-teased-by-sega Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. november 2016 Rapporter Del Skrevet 16. november 2016 Er veldig spent på den utgivelsen der. Men frykter den blir så kort Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 16. november 2016 Rapporter Del Skrevet 16. november 2016 Noen her som kan anbefalle et bra vr spill. Har Driveclub, Eve Walkyrie, Batman, Rush for Blood. Lurer litt på The Martian vr er sikkert over på 16 min. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. november 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2016 Leser at folk er ikke fornøyd med The Martian. Mest pga det varer så kort og koster så mye...men noen syntes det var noe dritt uansett pris/lengde. Eagle Flight ser jo bra ut da? Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 16. november 2016 Rapporter Del Skrevet 16. november 2016 Leser at folk er ikke fornøyd med The Martian. Mest pga det varer så kort og koster så mye...men noen syntes det var noe dritt uansett pris/lengde. Eagle Flight ser jo bra ut da? Hmm Ja Eagle Flight kan jo være verd og teste. Fått prøvd Robinson the journey ? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. november 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2016 Hmm Ja Eagle Flight kan jo være verd og teste. Fått prøvd Robinson the journey ? Nei det går i bleieskift for det meste her om dagen....men forhåpentligvis snart 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. november 2016 Rapporter Del Skrevet 16. november 2016 Noen her som kan anbefalle et bra vr spill. Har Driveclub, Eve Walkyrie, Batman, Rush for Blood. Lurer litt på The Martian vr er sikkert over på 16 min. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 16. november 2016 Rapporter Del Skrevet 16. november 2016 Hmm Ja Eagle Flight kan jo være verd og teste. Fått prøvd Robinson the journey ? Nei det går i bleieskift for det meste her om dagen....men forhåpentligvis snart Er morro med bleieskift Har gjennomgått det 4 ganger men nå er det nok. 1 Lenke til kommentar
Karankiz Skrevet 16. november 2016 Rapporter Del Skrevet 16. november 2016 Noen andre som har testa PS4 pro med VR? Jeg prøvde litt i går hvertfall. Driveclub så jeg bittelitt forskjell på (tror jeg ), det virka noe klarere. Eagle flight absolutt ingenting men det er vel ikke meningen heller. Playroom VR derimot syns jeg at jeg merka veldig stor forskjell. Alt var mye klarere og tydeligere. Er vel fler spill som jeg har som skal ha fått Upgrades til PS4 pro(rush of blood og rigs), men har ikke fått lasta ned de enda. Så håper framover at man merker store forskjeller på vanlig ps4 og pro, så penga faktisk var verdt det Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. november 2016 Rapporter Del Skrevet 16. november 2016 Ja jeg har vel i grunn lagt bort VR frem mot Pro lanseringen, BF1 har tatt opp all tid uansett. Men har enda ikke prøvd VR nei, får ta det til neste friuke tenker jeg. Har EVE blitt patchet nå eller ? Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 16. november 2016 Rapporter Del Skrevet 16. november 2016 Noen her som kan anbefalle et bra vr spill. Har Driveclub, Eve Walkyrie, Batman, Rush for Blood. Lurer litt på The Martian vr er sikkert over på 16 min. Thetered var ganske morro. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 16. november 2016 Rapporter Del Skrevet 16. november 2016 Noen andre som har testa PS4 pro med VR? Jeg prøvde litt i går hvertfall. Driveclub så jeg bittelitt forskjell på (tror jeg ), det virka noe klarere. Eagle flight absolutt ingenting men det er vel ikke meningen heller. Playroom VR derimot syns jeg at jeg merka veldig stor forskjell. Alt var mye klarere og tydeligere. Er vel fler spill som jeg har som skal ha fått Upgrades til PS4 pro(rush of blood og rigs), men har ikke fått lasta ned de enda. Så håper framover at man merker store forskjeller på vanlig ps4 og pro, så penga faktisk var verdt det Eagle Flight ser bedre ut på PRO. Trær har løv, i steden for grønne "kuler". Og den stabile FPSen gjør hele opplevelsen smoothere. EVE har smoothere action også. Har man råd, så er PRO en no-brainer. Så man vet man spiller med mest mulig kraft. AKIRA Lenke til kommentar
Karankiz Skrevet 17. november 2016 Rapporter Del Skrevet 17. november 2016 Noen andre som har testa PS4 pro med VR? Jeg prøvde litt i går hvertfall. Driveclub så jeg bittelitt forskjell på (tror jeg ), det virka noe klarere. Eagle flight absolutt ingenting men det er vel ikke meningen heller. Playroom VR derimot syns jeg at jeg merka veldig stor forskjell. Alt var mye klarere og tydeligere. Er vel fler spill som jeg har som skal ha fått Upgrades til PS4 pro(rush of blood og rigs), men har ikke fått lasta ned de enda. Så håper framover at man merker store forskjeller på vanlig ps4 og pro, så penga faktisk var verdt det Eagle Flight ser bedre ut på PRO. Trær har løv, i steden for grønne "kuler". Og den stabile FPSen gjør hele opplevelsen smoothere. EVE har smoothere action også. Har man råd, så er PRO en no-brainer. Så man vet man spiller med mest mulig kraft. AKIRA Ok, kan ikke si jeg la merka til så stor forskjell på Eagle Flight, men kanskje jeg legger mer merke til det neste gang nå som jeg veit om det Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 18. november 2016 Rapporter Del Skrevet 18. november 2016 Noen som har testa trackmania vr updaten for ca 10 dager sida? I så fall. Hva syntes derr? Er vel 40 levels som kom ut. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. november 2016 Rapporter Del Skrevet 18. november 2016 Noen som har testa trackmania vr updaten for ca 10 dager sida? I så fall. Hva syntes derr? Er vel 40 levels som kom ut. Nei har ikke testet det, men er bra kjøper jeg da. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 18. november 2016 Rapporter Del Skrevet 18. november 2016 Man kan teste vr i Trackmania demoen, er vel 2 baner man kan spele i vr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå