ilpostino Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 Det kommer hjem til oss iallefall. Samboeren gleder seg som en unge så hun kommer nok til å kjøpe den nye konsollen mens jeg kommer til å skaffe VR-brillene før jul. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 Blir nok en pro ja. Har ikke planer om 4K TV helt enda da, men litt goder uten om blir det jo likevel. Lenke til kommentar
kjempe8 Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 Min er sendt fra elkjøp nå! Forventet levering 14 så nå må jeg få tak i kamera og move kontrollere Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 Har 4k-tv men hadde i utgangspunktet IKKE tenkt å skaffe PS PRO. Men jeg kan aldri si aldri. Plutselig får jeg ett innfall. Det har skjedd før Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 (endret) Førstemann på gamestop! Kjenner det brenner i posen nå! Plukket med meg en move kontroller også da den jeg handlet på ebay ikke er ankommet enda! Så har man jo da 2. stk også til de spillene som støtter det.Og et glass ingefær-te fra Life Endret 13. oktober 2016 av Mala Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 (endret) Denne var kjekk å lese. Hvordan kalibrere PSVR enda litt bedre enn den raske oppstarten. https://www.reddit.com/r/PSVR/comments/5731qk/psa_use_the_calibration_options_within_the_ps4/ AKIRA Siterer denne igjen ettersom sikkert flere får sitt headsett igjen! Bra tips! Førstepost materiale? Endret 13. oktober 2016 av Mala 3 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 Min er klar for henting på Gamestop. Det tar mellom 5 og 10 minutter for meg å komme dit. Jeg har holdt av og reservert med 600 kroner. Jeg har fri i hele dag. Men, jeg klarer virkelig ikke å bestemme meg for hvorvidt jeg skal tusle bort og hente. Det er et par ting som får meg til å holde litt tilbake. Den ene, litt mindre viktige grunnen, er at når jeg har sett på reviews, så blir det sagt at 110 grader vs 100 som hos PSVR, gjør at førstnevnte vinkel gir en merkbar følelse at verden er "rundt deg", noe som ikke kan sies like sterkt om PSVR sin. Det andre er spillutvalget. Finnes det i hele tatt noen hele, lange og gode spill? Eller er alt bare en haug av tech demoer? Batman, f.eks. Er det KUN 1 time spilletid, eller er det bare demoen til fullversjonen? Akkurat nå så har jeg ikke sett noe spill som jeg er gira på å prøve, bare selve opplevelsen med VR. Lenke til kommentar
kjempe8 Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 (endret) Er vel det som er noe av det negative ved å være early addopter av ny teknologi. Det er nok et par år til vi ser AAA VR spill og tror Sony har dannet et godt grunnlag for utviklerene. Prisen på Batman reflekteres i lengden på spillet og nivået av interaksjon slik jeg har forstått det. Er mer enn en tech demo, men dette er jo en helt ny platform og utviklere kommer nok til å bruke litt tid på finne ut hva som funker i VR og hva som ikke funker. Edit: Gamer.no: "VR-Utgaven av Batman setter standarden for lisensierte VR-opplevelser" og hele spillet varer i omkring 1 time. Endret 13. oktober 2016 av kjempe8 Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 Har folk tenkt å rive i en PS Pro? Skal vel forbedre VR en del. Ja! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 Bone: Du burde virkelig ha kjøpt hos Elkjøp, 30 dagers åpent kjøp Da har du plenty med tid til å teste litt i hvertfall. 1 Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 Denne var kjekk å lese. Hvordan kalibrere PSVR enda litt bedre enn den raske oppstarten. https://www.reddit.com/r/PSVR/comments/5731qk/psa_use_the_calibration_options_within_the_ps4/ AKIRA Siterer denne igjen ettersom sikkert flere får sitt headsett igjen! Bra tips! Førstepost materiale? Her er enda mer gode tips for perfekt kalibrering: https://www.reddit.com/r/PSVR/comments/578ulw/top_tip_for_blurry_vision/ Generelt sett er r/psvr siden på reddit kjekk å følge med på de neste dagene. AKIRA 1 Lenke til kommentar
kjempe8 Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 Noen som har brukt 30 dagers angre rett med Elkjøp før? Kommer det til å gjelde med PSVR? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 Noen som har brukt 30 dagers angre rett med Elkjøp før? Kommer det til å gjelde med PSVR? ta med deg produktet med innpakninga og evt kvittering til ditt nærmeste elkjøp butikk så har du nokk pengene på konto innen 2 dager så sant du leverer tilbake i samme stand som det kom i Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 Min er klar for henting på Gamestop. Det tar mellom 5 og 10 minutter for meg å komme dit. Jeg har holdt av og reservert med 600 kroner. Jeg har fri i hele dag. Men, jeg klarer virkelig ikke å bestemme meg for hvorvidt jeg skal tusle bort og hente. Det er et par ting som får meg til å holde litt tilbake. Den ene, litt mindre viktige grunnen, er at når jeg har sett på reviews, så blir det sagt at 110 grader vs 100 som hos PSVR, gjør at førstnevnte vinkel gir en merkbar følelse at verden er "rundt deg", noe som ikke kan sies like sterkt om PSVR sin. Det andre er spillutvalget. Finnes det i hele tatt noen hele, lange og gode spill? Eller er alt bare en haug av tech demoer? Batman, f.eks. Er det KUN 1 time spilletid, eller er det bare demoen til fullversjonen? Akkurat nå så har jeg ikke sett noe spill som jeg er gira på å prøve, bare selve opplevelsen med VR. Batman er vel 1 time. Så kan man gjøre en haug med riddler gåter etter at man har runda main ettersom jeg skjønner. Har egentlig ikke testa så mye. Ble litt driveclub vr på meg i natt. Men ok heftig nok og sitte i cockpit på en feit bmw osv. Men detaljene kunne vært bedre. Da særlig på utsiden og naturen rundt Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 Kan bare bare returnere web ordren fra Elkjøp i sin lokale butikk forresten? Er vel kanskje raskere det en å sende tilbake og så ta det den veien, eller? EDIT: 30 dagers åpent kjøp – prøv produktet hjemme Det er ikke alltid lett å avgjøre om produktet fungerer slik du ønsker før du faktisk har tatt det i bruk, og hos Elkjøp gir vi deg derfor 30 dagers åpent kjøp – selv om emballasjen er brutt og produktet tatt i bruk. Ta med produktet, kvittering og eventuell emballasje til butikk innen 30 dager, så får du enkelt og greit pengene for kjøpet tilbake. Enkelt og greit. Elkjøp er veldig greie der. Husker jeg fikk spill jeg hadde fra før i bursdag. Tok med spill uten kvittering til Elkjøp og fikk tilgodelapp tilsvarende salgsprisen deres. Med kvittering ville jeg fått samme beløp kontant. Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 Eve Valkyrie eller rigs? Klarer ikke bestemme meg.. Lenke til kommentar
Karankiz Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 (endret) Denne var kjekk å lese. Hvordan kalibrere PSVR enda litt bedre enn den raske oppstarten. https://www.reddit.com/r/PSVR/comments/5731qk/psa_use_the_calibration_options_within_the_ps4/ AKIRA Siterer denne igjen ettersom sikkert flere får sitt headsett igjen! Bra tips! Førstepost materiale? Her er enda mer gode tips for perfekt kalibrering: https://www.reddit.com/r/PSVR/comments/578ulw/top_tip_for_blurry_vision/ Generelt sett er r/psvr siden på reddit kjekk å følge med på de neste dagene. AKIRA DEN Akira! TAkk. Hadde tenkt å spørre om det var flere som slet med dette. Opplevde noe av det litt blurry av og til og var litt irriterende. Må jeg prøve når jeg kommer hjem. Hadde fiksa på det i går, men som han nevnte, så målte ikke jeg nøyaktig 70 cm Endret 13. oktober 2016 av Karankiz Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 Har bare fått koblet opp saker og ting og justert lysene på brillene, som jo var ett helvete å treffe blink. Veldig fint å få slike tips før en setter seg ned Lenke til kommentar
Queens84 Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 Noen som har brukt 30 dagers angre rett med Elkjøp før? Kommer det til å gjelde med PSVR? Det gjelder på Vr Briller ja var innom på elkjop idag å hørte å fikk med meg ett par Vr Briller Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 Da har jeg spilt Rez Infinite (demo), Thumper og Driveclub VR i et par timer omtrent. Rez Infinite - skjønte ikke så masse av det som skjedde, men virket bra den lille tiden demoen varte. Thumper - mind blown, so many colors. THE COLORS! Tror jeg kommer til å ha en del moro med dette. Driveclub VR - Grafikkmessig ser det nesten ut som et PS2-spill, men fortsatt ganske bra. Skal hente frem ratt og pedaler igjen. Bonus at Bryggen i Bergen er en av de nye banene Kjente litt i magen underveis i spillinga, men ikke noe forferdelig. Prøvde å se rundt mens jeg kjørte sakte i Driveclub, da ble jeg veldig svimmel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå