Mala Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Stemmer. Følger bare med en liten teip bit i den gamle. Lenke til kommentar
RegistrereMeg Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 (endret) . Endret 11. oktober 2016 av RegistrereMeg Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Hva er den store forskjellen på det nye og det gamle PS4-kamera? Se selv her er 2 bilder. 3 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Stemmer. Følger bare med en liten teip bit i den gamle. Til forslag, så kan du feste borrelås akkurat i enden på gamle kamera. Og tilsvarende på toppen av tv, hvis tv ikke er syltynt. Det fungerer gull hos meg. Kamera henger fast, men lett å ta med seg hvis jeg vil flytte oppsettet. http://www.biltema.no/no/Hjem/Rengjoring-og-vask/Ovrig/Borrelasband-2000034649/ 1 Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Den borrelåsen der har jeg brukt tidligere. Tror kanskje jeg har liggende litt igjen. Hvor stor fordel er det å ha kamera oppå TVen kontra under TVen? Benken min er ca 60 cm høy. Sofaen er 3-4 meter unna. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 (endret) Stemmer. Følger bare med en liten teip bit i den gamle.Til forslag, så kan du feste borrelås akkurat i enden på gamle kamera. Og tilsvarende på toppen av tv, hvis tv ikke er syltynt.Det fungerer gull hos meg. Kamera henger fast, men lett å ta med seg hvis jeg vil flytte oppsettet. http://www.biltema.no/no/Hjem/Rengjoring-og-vask/Ovrig/Borrelasband-2000034649/ Ja har brukt slike med hell til annet, ganske greie de der. Men tro det bør gå å bare sette kamera på lydplanken under TV Prøver i hvertfall det først. Endret 11. oktober 2016 av Mala Lenke til kommentar
Amored Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Den borrelåsen der har jeg brukt tidligere. Tror kanskje jeg har liggende litt igjen. Hvor stor fordel er det å ha kamera oppå TVen kontra under TVen? Benken min er ca 60 cm høy. Sofaen er 3-4 meter unna. Det anbefales å ha kamera høyt, så det har god oversikt over headset og kontrollere. Dersom kamera plasseres for lavt kan man fort blokkere lyspunktene med armene. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Det anbefales å ha kamera høyt, så det har god oversikt over headset og kontrollere. Dersom kamera plasseres for lavt kan man fort blokkere lyspunktene med armene. Enig. Noen ganger sitter man, noen ganger står man. Et kamera over tv som ser ned vil ha bedre oversikt enn en kamera nede. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Noen spesielle spill folk ser frem til? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Noen spesielle spill folk ser frem til? Det er en hel del jeg vil teste. Men uten å ha spilt VR i lengre tid, er det vanskelig å si hvilket spill jeg bør være gira for eller se frem mot. Jeg har kjøpt Batman, Eve, Until Dawn og Battle Zone. Men det spillet jeg er mest gira på er Star Trek Bridge experience. Det å ha et samarbeidspill i VR rundt en sci fi setting høres moro ut for meg! Men et virkelig BRA spill som er vel balansert, bra grafikk og holder interessen over lang tid...tror jeg vi må vente litt på. Spent på hva som kommer av andre og tredje generasjon spill. Får håpe de spillene som er på vei holder interessen oppe til da. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Noen spesielle spill folk ser frem til? Resident evil 7 vr Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2016 Noen spesielle spill folk ser frem til? Her er dem jeg ser mest frem til i tilfeldig rekkefølge Resident Evil 7 Star Trek : Bridge Crew Until Dawn : Rush of Blood Battlezone Batman Arkham VR Farpoint Here They Lie Rez Infinite Robinson The Journey Superhypercube Thumper Rise of the Tomb Raider Paranormal Activity The Lost Soul Lenke til kommentar
Karankiz Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Faan har jo kjøpt alle spillene digitalt jeg og de unlocker jo seff ikke før på Torsdag. Jeg får jo brillene mine allerede imorra. Følger det med no demogreier med selve brillene? Evt om dere veit om no andre demoer jeg kan laste ned i mellomtiden? Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Noen spesielle spill folk ser frem til?Elite Dangerous om/når det kommer. Ellers ser jeg frem til Ace Combat og expspillene som Apollo og Chernobyl. Men ja, Re7 grugler jeg meg til ?Du? Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Faan har jo kjøpt alle spillene digitalt jeg og de unlocker jo seff ikke før på Torsdag. Jeg får jo brillene mine allerede imorra. Følger det med no demogreier med selve brillene? Evt om dere veit om no andre demoer jeg kan laste ned i mellomtiden?Lag en us bruker så kan du laste ned flere demoer i pakken ? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Har forhåndsbestilt Batman Arkham VR, og tenker jeg kjøper PlayStation VR Worlds også. Utover det har jeg ikke peiling på hvilke spill jeg skal ha. Noen som vet når Battlefront får sin VR-greie? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Faan har jo kjøpt alle spillene digitalt jeg og de unlocker jo seff ikke før på Torsdag. Jeg får jo brillene mine allerede imorra. Følger det med no demogreier med selve brillene? Evt om dere veit om no andre demoer jeg kan laste ned i mellomtiden? Husker jeg ikke helt feil følger det med enkelte demoer med brillene mens det er dobbelt så mange(?) i USA. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Rise of the Tomb Raider kommer til VR? Det spillet som kommer nå til PS4? Ja, ikke fulgt med så mye.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2016 Rise of the Tomb Raider kommer til VR? Det spillet som kommer nå til PS4? Ja, ikke fulgt med så mye.. Er en bonus sak hvor du kan enten spille vanlig eller i VR og hvor du utforsker Croft Manor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå